mutluluk etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
mutluluk etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

14 Şubat 2014 Cuma

Sevgililer Günü?!

Yok tüketim çılgınlığı yok ticari hareketler bunlar filan fişman.. Sevdiklerini düşünmenin nesi kötü? Tamam fiyatı beş on katına çıkan güllerden alın demiyorum ama bence etrafınızda aşk'ın çeşitli hallerinde bulunan insanları mutlu etmek için güzel bir fırsat!

Mesela dün akşam yorgunluktan yataga gözyaşlarıyla saat 19:00 da gömülmüş beni kocamın bu minik pasta süprizi ve yanında söylediği güzel sözler inanılmaz mutlu etti.. Beni ve benden olacak olan güzel kızımızı çoook sevdiğini söyledi.. Daha güzel bi mutluluk düşünemiyorum. Yes beybi aylavyuuu!!! :)

Sabah ofise geldiğimde ise masamda müdürümden ve çalışma arkadaşımdan bu güzel süprizleri bulmak!! Hormonlar tavan olduğu için beni tekrar gözyaşlarına boğdu! Yorgunluktan ağlamama rağmen sırf bu ekipten ayrılmamak için doğum iznine çıkmayı bile istemiyorum inanın!!

Bir saat sonra da bir aydır aynı şirkette çalıştığımız 18 yıla yakın dostluğum olan www.sacaklininnotdefteri.com un güzel sahibesi "G" bana bu küçük süprizlerle geldi.. Evet ben de o kelebek seven girly girl tiplerdenim. Ama napiim önce ben sevdim.

Velhasıl kelam kızım da ben de çook ama çok şanslıyız. Etrafımız o kadar güzel insanlarla kaplı ki! 

Bence hadi siz de sevdiklerinize  kendilerini şanslı hissettirin! Çünkü sevdikleriniz varsa siz de zaten çook şanslısınız!!

Happy Valentine's Day!!
xoxoxoox


26 Kasım 2013 Salı

A little optimisim or not?

Size de bazen anlamsiz geliyor mu.. Her sabahin kor saatinde uyanmak, cok calismaniza ragmen memnun edemediginiz insanlarla dolu isyerleriniz.. Giyinmek! - cogu zaman ortunmekten cok daha ileriye tasimak icin sacma sapan kiliklara girdigimiz durum!- makyaj! Daha da sacma durumlara girdigimiz kendi yuzumuzden memnun olmama ve yenisini cizme istegi.. Isten direk eve donsen bile kafandaki kendine zaman ayirmak icin planladigin onca seyden yapabildiklerinin sadece yemek yemek ve tv ile sinirli kalmasi.. Bir evin canli bir mikroorganizma gibi kendine kendine bu kadar dagilip kirlenmesi?!.. Sabah sen servise binerken bes karis suratli genclerle dolu arabalara, omrunun sonuna yaklasmis yaslilarin keyifle sabah yuruyusu yapmasi.. Senin tatil planlarini hep emeklilige ertelemen.. Elindekiler yerine elde edemediklerin icin didinmen.. Cocuk yapmaktan korkman, sanki sen daha hic bir doyum almamissin gibi hayattan, bir baska canliyi doyuramamaktan cekinmen..! Cok sevmene ozlemene ragmen arkadas ve ailene bir telefonu bile cogu zaman cok gormen.. Uzak durman..

Bana feci sacma geliyor.. Bazen tabii..

Bazen de ayaklarimi gok yuzune uzatip "ucuyorum!" Diyorum ve bir sacma gunun daha ustesinden geliyorum..

Sana guzel bir gun dilerim..

Hadi ben kactim.

Oh yeah, sorry not gonna translate this one.. But you know.. Regular bordem.. Life.. Sometimes it's hard to find the meaning.. And trying for finding it seems reaaly stupid. 

Yeah, sometimes. Not always. 

Have a good one.
Xo