love etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
love etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

14 Şubat 2014 Cuma

Sevgililer Günü?!

Yok tüketim çılgınlığı yok ticari hareketler bunlar filan fişman.. Sevdiklerini düşünmenin nesi kötü? Tamam fiyatı beş on katına çıkan güllerden alın demiyorum ama bence etrafınızda aşk'ın çeşitli hallerinde bulunan insanları mutlu etmek için güzel bir fırsat!

Mesela dün akşam yorgunluktan yataga gözyaşlarıyla saat 19:00 da gömülmüş beni kocamın bu minik pasta süprizi ve yanında söylediği güzel sözler inanılmaz mutlu etti.. Beni ve benden olacak olan güzel kızımızı çoook sevdiğini söyledi.. Daha güzel bi mutluluk düşünemiyorum. Yes beybi aylavyuuu!!! :)

Sabah ofise geldiğimde ise masamda müdürümden ve çalışma arkadaşımdan bu güzel süprizleri bulmak!! Hormonlar tavan olduğu için beni tekrar gözyaşlarına boğdu! Yorgunluktan ağlamama rağmen sırf bu ekipten ayrılmamak için doğum iznine çıkmayı bile istemiyorum inanın!!

Bir saat sonra da bir aydır aynı şirkette çalıştığımız 18 yıla yakın dostluğum olan www.sacaklininnotdefteri.com un güzel sahibesi "G" bana bu küçük süprizlerle geldi.. Evet ben de o kelebek seven girly girl tiplerdenim. Ama napiim önce ben sevdim.

Velhasıl kelam kızım da ben de çook ama çok şanslıyız. Etrafımız o kadar güzel insanlarla kaplı ki! 

Bence hadi siz de sevdiklerinize  kendilerini şanslı hissettirin! Çünkü sevdikleriniz varsa siz de zaten çook şanslısınız!!

Happy Valentine's Day!!
xoxoxoox


6 Temmuz 2013 Cumartesi

El min-el Hayat!

Nasil geciyor gunler! Kimi zaman hayata dibine kadar tutunuyoruz kimi zamansa beni kendime birak yalniz birak hayat diyerek ona sirtimizi donuyoruz..

Yani ben boyleyim.. Biraz gel-gitli hislerle bakiyorum dunya'ya.. Boyle yasiyorum.. Bir on dakika icinde bile buyuk bir degisiklik gorebilirsiniz bende.. Weird! Yes, but what can u do.. :)

Direndik.. Ilk defa boyle canli, boyle hayat dolu hissettim kendimi yuzlerce kisiyle ayni anda yuruyup, tuylerimizin ayni anda diken diken oldugunu hissettigimde! Tencere - tava sesleri sayesinde ilk defa tanistigim komsularimin guler yuzunde gordum bir kez daha hayatin guzel yuzunu.. Canli, yasayan yuzunu..