bebek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
bebek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

29 Mart 2014 Cumartesi

Yenidoğan İhtiyaç Listesi!- hiç bitmeyen liste :))-

Hello Ladies!

Benim gibi bir çok yeni anne adayının kafasını kurcalayan "ne almam lazım, ne marka almam lazım, nasıl ve ne zaman almam lazım!" Gibi sorulara tam cevap olmasa da yol gösterebileceğini düşündüğüm birkaç bir şey yazmak istiyorum.. Ve iş yerinden deneyimli bir anne olan arkadaşım Melike'yle birlikte bebek alışveriş "beyin haritası" dediğimiz listeyi de sizlerle paylaşıyor olacağım..

Öncelikle şunu söylemeliyim öyle 32. Haftadan herşeyi hazır olsun stresine bir çok insanın beni sürüklemesine rağmen girmedim :)) çünkü, evet erken doğum olabilirdi.. Ama doktorum herşey şimdilik yolunda dedikçe ben de kızıma dur yavrum daha vakti değil bak hiç birşeyin henüz hazır değil diyerek telkinlerde bulundum hep :)) o da vaktinden önce gelmedi çok şükür.. Şimdi 37. Haftamızın bitmesine bir kaç gün kala herşeyi çok şükür hazır olmasına rağmen yine de daha dur kızım bir kaç hafta daha diyorum :) 40 da olsa 50 haftada olsa ben hadi çık gel diyecek cesareti bulamayacağım galiba ☺️ O sebeple kızıma güveniyorum ve o ne zaman geleceğini bilir diyorum! Bilirsin di mi annecim?! :))

Benim ilk yaptığım iş internetten anne bebk alışveriş sitelerine girip listede olan herseye bakmaktı.. Ve internette fiyat kıyaslama sitelerine girip burdaki bir çok ihtiyaç için fiyat kıyaslaması yaptım.. Elimde bir liste oluştu böylece hem neler almam gerekebileceği hem de piyasadaki ortalama fiyatlar..

Daha sonra Melike ile birlikte aşağıdaki beyin haritasını oluşturduk..


O elinde olan artık kullanmadığı bir kaç bir şeyi de bana getirecekti, bana gelen bir kaç ufak tefek hediye de vardı.. Böylece ilk günden listenin üzerinden birkaç bir şey çizme şansımız oldu.. 

Aslında marka ismi çok söylemek istemiyorum ama belli başlı şeylerde çok bariz, forumlarda memnuniyet oranı yüksek çıkan markalar var..

Örneğin anne ve bebek krem ve bakım ürünlerinde herkes Mustela ve Lierac'ı tavsiye ediyor.. Ben sanırım biraz daha ekonomik bir anneyim.. :))

Göbeğimde oluşabilecek çatlaklar için hamileliğimin 4. Ayından itibaren aklıma geldikçe özellikle banyodan sonra göbek ve göğüs bölgeme otacının lavanta, papatya özlü, zeytinyağlı bu bebek yağından aldım..
Çok şükür henüz bir çatlağım olmadı.. Ama genel yargı şu ki ne sürersen sür çatlayacaksan çatlıyorsun.. Ben öncesinde spor yaptığım ve aşırı kilo almadığım için ( so far 18 kg aldim :) )çatlamadığımı düşünüyorum. Ve birşey daha bence olumlu düşünmenin inanılmaz etkisi var. Kimi insan çatlıycam kesin diye diye çatlıyor:) kendinize bunu yapmayın.. Hamileliğiniz boyunca hem bebek için hem kendiniz için hep olumlu düşünceler geçsin beyninizden. Faydasını göreceksiniz..

Ekonomik bir anneyim dedim ama emzirme dönemi için ben de bir mUstela göğüs ucu kremi aldım.. E o kadar olsun di mi ama :))

Krem şampuan pişik kremi vs. İçin seyahat çantası hediyeli Bubchen setini seçtim. Ve ek olarak bir de Bepantol pişik kremi aldım. 

Bebek kıyafetleri konusunda da aynı şekilde çok heyecanlı olmamak gerekiyor zira ben eşimin beynini yedim kız doğacak daha bi çorabı yok diye.. Ama daha doğmadan inanın o kadar çok hediye geliyor ki belki hızlı büyümelerinden dolayı hepsini giymeye vakti bile olmayacak.! Ama siz yine de özendiğimiz beğendiğiniz şeyleri almaktan geri durmayın derim ben! Bugünler bir daha geri gelmez!:))

Eksiğim gediğim var diye de telaş yapmayın. Artık herşey her yerde var ve ulaşım çok kolay.. Yaşadıkça öğreneceğiz ve eksiğimiz oldukça tamamlaya tamamlaya gideceğiz..

Çok yakında bizim kıza taşıyıcı için sponsor olan tuniko.com'un güzel sahibesi Hülya hanım'ın hediyesi Boba Wrap Sling ile ilgili ayrıntılı bir yazı da yayınlayacağım.. Görüşlerimi de tabii ki kullandıktan sonra paylaşacağım..

Veee sizlere bir süprizim var!! buradan ve instagramdan yorumlarınız ve ilginizi paylaşırsanız Hülya hanım ile sizlere de bir Boba wrap hediye etmeyi düşünüyoruz! Çok güzel olmaz mı ne dersiniz?!

Bende kırmızısı var ;)) Yiha! 


Not: Boba wrap dışında ismi geçen markalarla bir bağım yoktur. Listem dışında kullanılan tüm görseller internetten alıntıdır. Yazdığım tüm görüş ve düşünceler tamamiyle kendi  fikirlerimdir. Her anne adayı her bebek farklıdır. Bu çerçevede yazdıklarımın sizler için sadece bir ışık olmasını diler kendi hamilelik ve anneliğinizi en güzel şekilde yaşamanızı temenni ederim.

En kısa zamanda görüşmek dileğiyle!!

Analı-kızlı öpüyoruz!

xo


15 Kasım 2013 Cuma

Bilin Bakalım! / Guess What! :o)


İşte beklenen an, instagramdan bemi takip edenler ( @beautifulmesss) çok daha önce aldilar bu guzel haberi. Sizlere biraz daha heyecan yarattim :))) benim gibi sabirsiz olanlar var ise hemen beni ekleyebilirler :))


Evet! It's a girl. 
Yaklasik 4,5 ay sonra aramiza bir cimcime daha katilacak, insallah :)

Anne olan, olacak herkes bilir.. Bu isin cinsiyeti yok.. Dokuz ay icinizde besleyip buyuttugunuz canli sizin gozunuzde dunyanin en kiymetli varligi.. O ne kiz ne de oglan.. O can :)

Ama hep derler ya anneler bilirler! Bana o kadar senin oglun olacak diyenlere hep "belki erkek gibi bir kiz dogururum" diye yanit verdim.. Icimden kalbimden hep kiz geciyordu.. Ye tatliyi dogur hakki'yi sozunu de burada yalanlamis oluyoruz cunku yedigim tatlinin hesabini artik tutamaz hale geldim :) gerci hala bir cok oglu olan arkadasim bana da ilk kiz demislerdi dese bile biz su an kizimiz olacagina bayaa kanalize durumdayiz.. Ama soyle yakisikli bir delikanli geliyorum derse ona da hayir diyemem dogrusu.. Saglikla gelsin.. Kucagima alip kokusunu duyayim.. Gerisi umrumda degil! :)

Ama iste it's a girl!

Bir onceki postu okuyanlar bilirler.. Bu ayki hedeflerden biri de baby girl'e isim bulmak! Ne kadar zormus ama!!! Degisik bisiy olsun diye dusunurken butun degisik isimlerin artik cok yaygin ve populer hale geldigini gormek de bir ayri ilginc.. Dur bakalim.. Aklimda bir iki supriz isim var.. Bu arada bebisimizin en favori teyzesi olmaya aday sacakli blogunun sahibi arkadasima da bu gorevi paslamis olabilirim.. Sagolsun kendisi iyi bir okur ve iyi bir sinema izleyicisi.. Bu kanallardan da guzel isimler cikacagini dusunuyoruz! Cok yakinda sizlerle de isim seceneklerimizi paylasacagim.. Ama sizlerden de gelecek isim onerilerine kapilarimiz sonuna kadar acik! Kizim ve ben yorumlarinizi heyecanla bekliyoruz! ;) 


Yeap! It's a girl! We are expecting a little baby girl in April! As you ( mother an preggos :) ) know ( i know you do!) there is no gender in babies. That little one who grows in you is genderless for you. It's you heart, it's your soul. So even if it's a boy i couldnt be more happy than knowing that it's healty. That's all matters. But secret to be told i always knew that it is going to be a girl! ( winks!)


About finding name for the little one! Is a very hard work!:) i may have my friends help me! And you as well. So if you know cool names which could be suitable for my cool little lady, please leave a comment for us. My girl and i would be very happy to hear your toughts!

See ya!
Xo
All images are used for this post from google search for "it's a girl"

28 Eylül 2013 Cumartesi

A quick word!

Diyorlar insanlar ama sen inanmiyorsun, yasamak lazim.. Bebek kismetiyle gelir dediler, vallahi dogru cikti. Annen gunde bin defa arar sana gore gerek yoktur, iyisindir cunku ne var bu kadar merak edecek? Ama onun akli cikar her saniye sana bisi olacak diye.. Benim kalbim yerinde durmuyor ufacik fasulyeme bisi olacak diye..Dunyanin en guzel duygusudur ama sen daha gencligimi yasamadim dersin.. Ve aslinda hakikaten oyledir.. Dunyanin en guzel duygusudur hakikaten de. 


Gel bebek, hos gel! :)


Anne,

Xo


25 Eylül 2013 Çarşamba

Annelik!

Biliyorum, 10 haftalık bir hamile nasıl olur da annelik'den dem vurup da bisiyler anlatabilir diyeceksiniz. Ben de size annelik oyle bir sey ki icinizde bir canlinin varligini bildiginiz ilk anda baslar diyecegim bunu sadece anne adaylarinin ve annelerin anlayacagini bilerek.

Pazar gunu, kasiklarimda olusan bi agri ve internetteki bilgi kirliliginden dolayi acil servis doktora telefonlar ve pazartesi gunku doktor randevusuna kadar yasadigimiz sıkıntıyı / uzuntuyu kelimelere dokmek mumkun degil.

Tum bu endise heyecan bir yana.. Bebeginizin rahminizde olustugunu bildiginiz ilk andan itibaren kendiniz icin yaptiginiz en dogal ihtiyaclariniz bile bir anda sizin icin olmaktan cikip bebeginiz icin olmaya basliyor. Yemekleri onun icin yiyiyor, her seyi daha ozenli seciyor yikiyor ve daha saglikli beslenmek icin midenizi bulandirsa bile ne varsa yiyorsunuz. Uykulariniz bile o buyusun diye.. Su! Gunde uc bardak su icen ben gunde uc litre suyla kendimi/ sinirlarimi zorluyorum..
Her hasta oldugumda kusmaktan nefret ettigim icin kendimi tutup kivrim kivrim kivranan ben, simdi her mide bulantisini bebegimin icimde buyudugune dair bir isaret olarak alip seviniyorum!:)

En insani ihtiyaclarinizi onun icin erteleyebiliyor veya onun da ihtiyaci var diye kat be kat arttirabiliyorsunuz.. Anne oldugunuzda artik kendinizin disinda bir "self" daha yaratiliyor sizden.. Bir bebekle birlikte bir "anne" de doguyor..  Bebegim kendi kendine cikip gelmeseydi eger-sanirim- ben asla "tamam, anne olmaya hazirim" diyemeyecektim. Ama simdi onun varligini bildikce, kalp atislarini duydukca icimdeki o his dunyadaki en iyi annenin ben olacagimi soyluyor! 

O kadar hazirim ki onun varligina.. O iyi ki geldi.. Kucagima almak, koklamak, suslu puslu/ yakisikli giydirmek, gulusunu gormek, elini ayaklarini oksamak icin deliriyorum..

Saglikla guzel bir hamilelik diliyorum tum anne adaylarina! Ki onlar mideleri her bulandiginda mutlu olan tek varliklar! 

Mutlu kalin ve beni bir sure daha boyle duygusal idare edin artik ;)) e ana yuregi ne de olsa ;))

Idil.


Bizim evde manzaa bir sure bu ;) 

28 Ekim 2012 Pazar

Go Vikings!

U la la! Omru hayatimin hatirlanmaya deger bayram tatillerinden biri oldu..! Son bir ay esim ve benim icin madden ve manen zor gunlerdi.. Onun uzerine esim bayramda harika bir fikrim var dediginde "yine gerceklesmeyecek farazi fikirlerden biri" diyerek onun da hevesini kirdim:/ neyseki full heves dolu kocam caymadi! Gidip iki uyku tulumu bi cadir iki sezlong alip carsamba gecesi yollara vurdu bizi.. Ve biz yedi gollerde 2 gece uc gun KAMP yaptik..! :)

Super otesi huzurlu ve keyifliydi! Mangalda sucuk patates ve patlicandan bahsetmiyorum bile..

Evet, kabul cooookk yorucuydu, soguktu, rahatsizdi belki ama bir o kadar da muhtesemdi..

Hahha, hatta ilk gece horlama seslerinden kacip arabada yatmamiz!!!

Donus yolunda da Eskisehir'e ugradik. Ben 20 gun once hala oldum:) tabii ki ufaklik ilk dogdugunda gittik ama bu kadar yaklasmisken pas gecmek olmazdi..

Simdi İzmir'e donus yolundayiz.. Bir suru camasir, camurlu bir cadir, daginik bir ev beni bekliyor ama hic biri umrumda degil. Kafami yastiga koydugum gibi uyuyorum uc gundur! ( yastik! :)) beynimin, kalbimin dinlenmeye ihtiyaci vardi ve bu uc gun, just did that for me! <3

Umarim bu bayramda herkes benim gibi kalbini dinlendirebilmistir.

Opuldunuz!

i.