degisim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
degisim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

27 Ağustos 2013 Salı

Abarttim mi ne?

Bir post yazdigim zaman buradan bircok kisiye ulasabiliriyorum, bu cok keyifli. Ancak bunu daha da keyifli kilan burada yazdiklarimin benim bilinc altimdan su yuzune cikiyor olmasi.. So this blog helps me.. Ne istedigimi fark etmeme.. Kendimi dinlememe.. Yeni seyler kesfetmeme.. Son yazdigim post' u hatirlayaniniz var mi? If not buraya bi tiklayip hatirlayabilirsiniz.. What for? Demisim.. :) dedim ya, yazdiklarim size ne kadar isliyor bilmiyorum ama galiba ben yazarken bayagi bi isleniyorum.. Buyuk degisiklikler var hayatimda.. Guzel olacak degisiklikler.. Hayatimi isildatan, fakat korkutucu.. Tum buyuk degisiklikler gibi!

Demiyorum ki blog yazin.. Ama bisiler yazin.. Ya bos bir ajandaya, bir kitabin son sayfasina, ya da hic kimseye gitmeyecek bir maile yazin.. Ne istiyorsunuz hayattan.. Kendinizi dinleyin.. Fark edin, niye yasadiginizi, nefes alin.

Yasayin.

Ve sizi gelistirmeyen, mutlu etmeyen herseyi geride birakacak kadar saygi duyun kendinize Robert Tew'in dedigi gibi..

O dedi diye degil.. Ben dedim diye degil..

Kendiniz icin..

Hadi bakalim..

:)

Buyuk degisim mi ne? Yakinda cikar kokusu.. Duyarsiniz ;)))

Idxx

5 Mayıs 2013 Pazar

May the 4th Be with You!

4 Mayis Dunya Star Wars gununuz kutlu olsun! 1 gun gecikmeli de olsa "may the force be with you" dileklerimi sunarim!

Hani Nisan ayi'ni degisim ayi ilan etmistim de aylik hedeflerden kacmistim ya bi parca;) Mayis oyle olmasin dedim hemen ilk hafta hedeflere giristim;) simdi kahvem gazetem ve internetim esliginde kendime yeni hedefler belirliyorum. Yeni derken bazen gectigimiz aylarda accomplish olmamis ya da aliskanliga donusmesini umut ettigim seyler tekrar tekrar listende yerini aliyor o ayri! Ama bu ay guzellesen havalarin da etkisiyle hersey supper olacak gibime geliyor!

14 Nisan 2013 Pazar

Hayati sifirlamak!!

Size cok sevdigim isyerimden ayrilarak yine cok sevebilecegim bir baska is yerinde calismaya basladigimi yazmistim degil mi?! Nisan 1'den beri yeni yerimdeydim. Eski isimle ayni is, ama artik bir ekibi yonetiyor, daha fazla rapor yapiyor ve daha fazla kontrol yapiyorum. Uniforma giydigim eski isimden farkli olarak burada yine grant tuvalet ( boyle mi yazilirdi bu expression? Bin defa soyleyip bi defa yazmayinca sasiriyor insan :), affedin ;) ) giyiniyorum. Velhasil kelam yepyeni bir heyecan. Her gun farkli duygular.. Baktigim her yer yeni, farkli ve bu farklilik beni motive ediyor. Hem isime hem esime hem de yasamaya karsi!

2 Mart 2013 Cumartesi

Hayat Degisiyor!

Coookk zorlu bir donemden gectik esimle.. Son iki ay icin oyle guzel hatiralar yok hayatimda.. Maddi zorluklar ve bolca mucadele vardi.. Belki bu sebeple pek yazmaya yeltenmedim buraya.. Ama subat sonu itibariyle, yani welcoming March!, hersey degisti, gelisti ve guzellesti!

Birincisi medeniyete tasindik! Medeniyetten kastim dogalgaz ve fiberoptik internet :D ha! Eski evimden cok uzak degil bes dk berideyiz! Ama daha guzel bi apartman! Koskocaman bir balkon ve parka bakan bir salonum var! En kisa zamanda ufak ayrintilari da yerlestirdikten sonra kisa bi home tour sozum olsun size!

Evimi nasi mi yerlestirdim! Su kiz var ya su kiz http://sacaklininnotdefteri.blogspot.com/?m=0 bu kiz olmasa imposible! O benim canim.. <3

Evimin ilk kahvesini (take away) de olsa onunla ictim, ilk bulasigini onunla yikadik! Ve ilk gecesinde o da bizimle birlikte kaldi.. Can'dir kendisi, canan'dir.

Guzel seyler oluyor, olacakta! Mart ayi icin kucuk guzel umutlarim, aklimda bu ay icinde tamamlamak icin bir suru hedeflerim var! Yarin onlari paylasayim sizinle..

Audrey Hepburn demis ki : " nothing is impossible, the word it self says " i'm possible" dogru soze ne denir. Sadece isteyin, calisin ve olsun!

Mutluluk.

I, xo