change etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
change etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

19 Ekim 2013 Cumartesi

Yenilik iyidir.. Change is good, right?

Son zamanlarda hayatimda bircok yenilik oldu.. Buna blog tasarimimi da eklemek istedim. Hem sonbaharin gelisi, hem yeniliklerin yeni yeniliklere olan ihtiyacindan, sabahtan beri kurcukluyorum blogu.. 

Ve artik ingilizcemin yettigi kadar yazdiklarimi ingilizce de tekrarliyor olacagim ki bir cok insana ulasabileyim :) 

Hadi birlikte bir kahve icip yolculuga cikalim..

Fikirleriniz degerli.. Ne dersiniz nasil olmus?..

xo

There has been so many big changes in my life.. And i wanted to change my blog design too. It's because Autumn has come and changes needs more change! So that i have been fixing up some new changes on the blog..

Hope you like it.. Your opinion is important so if you like to share what you think, i will be greatfull..
And yes one of the changes as youu se from now on i will be writing in english too ;))

So let's have a cup of coffee and take a trip together..

See u soon! ;)

Idil, xo

15 Eylül 2013 Pazar

Biggest News Ever!

Bir onceki postun basligini hatirlayanlar ve  altina sevgili +kavunluvotka.com  'un yorumuna benim verdigim cevabi gorenler bu buyuk haberin bir bebek haberi olmadigi konusunda cok netiz diye bilirler! Cunku ben de oyleydim :)

O postu yazarken aklimda sadece is vardi.. Ben 7 yillik kesintisiz calistiktan sonra ozellikle 6 ay once ayrildigim kuruma hala asikken :) bu alti aydir calistigim ( evet daha iyi bir pozisyon ugruna bazen insan kariyerinde yanlis tercihler yapabiliryor! Ugh!) ama Hayat'in oyle mysterious bir plani var ki bizim icin.. Bazen hata sandigimiz seyleri  aslinda yasantimizin taslarinin yerine oturmasi icin bir firsattan ibaret oldugunu goruyoruz! 

Benim icin de oyle oldu.. Bir turlu kanimin uyusmadigi sirket politikalariyla, duzensiz bir ofiste vb. bir kac nedenden dolayi isten ayrilma karari verdim! Is bulmadan is birakmak donemimizde bayaa cesur sayilabilecek bir hareket bence :) Bunu bir IK'ci olarak soyluyorum, so trust me on that ;)

Ama her sabah gideceginiz yeri sevmediginiz icin yataktan kalkmamin iskenceye donustugu, gunun nerdeyse tum vaktini gecirdiginiz isin artik size anlamsiz gelmesi ve fark yaratamadiginizi  (kisitlandiginizi ) dusundugunuz bir ise gitmenin gercekten hicbir anlami yok. Siz bir şey katamazsanız size bir şey katmaz..

Benden daha fazla sey almadan ve meslegimden tamamen sogumadan ben de isi gucu biraktim. Yillardir yapamadigim tatili guzelce yapar, sarj olur ve yine sevecegim bir marka altinda guzel bir is bulurum diyordum! Ki hayat gizemini ortaya doktu!!

Esimin ve benim yillardir istedigimiz ancak bir turlu tam "haziriz" demeyi beceremedigimiz sey oldu. Karnimda ufacik bir can olustu!:)) ufakligin soyle dusundugunu tahmin ediyorum "sevgili annecim, babacim size kalirsa ben hiicccc gelemeyecegim o yuzden hadi bakalim, siz söyle kenardan izleyedurun. Ben geliyorum!" Akıllı bir ufaklığın bizi beklediğini söylemek mümkün ;)

Böylelikle gerçekten istediğim, yani günün birinde bir çocuğum olacaksa hem hamileliğimin tadını hem de bebeğimin ilk zamanlarının tadını doya doya çıkarmak konusu, hayatın kendi kurduğu plan ve benim onun akışına ayak uydurmam sayesinde oluverdi.. Eşim mi? O zaten 13 yıl önce tanıştğımız gün evlenmek :) Ve 4 yıl önce evlendiğimiz ilk günden beri çocuk yapmak istediği için sanırım "evren'e" gönderilen mesajda onun payı büyük! Şimdiyse işten arda kalan zamanlarda hamilelik ve bebek bakım kitapları okuyarak geçiriyor :) İyi bir anne olacak ;) Pardon, baba!! ;)

Böylelikle herşey sağlıkla ve yolunda giderse Nisan ayında ailemiz büyüyecek.. Aşk üstüne kurulan bu güzel yuvaya bir de aşk çocuğu eklenecek...

Bazen gerçekten de hayat sizi istediğiniz herşeyi sunar.. Sizin yapmanız gereken tek şey ritmi hissetmek ve sahip olduklarınıza şükretmektir..

Bu satırları 9 haftalık hamile bir kadının yazdığını ve hormonlar! sebebiyle birazcık fazla duygusallık içerebileceği konusunda sizi baştan mı uyarsaydım ;))

En azından şunu yapabilirim.. Bundan sonra bu blogda okuyacaklarınız birazcık pregnancy journey e dönüşebilir.. Ama keyfinden hiçbirşey eksilmeden.. Aksine +1 kat daha tatlılıkla..

Hadi bakalım.. Her zaman olduğu gibi, çocuk yapın demiyorum ama kendinizi bir defaya mahsus hayatın kollarına bırakın.. Bir kez olsun, planlardan, koşuşturmacalardan ve hesap- kitaptan uzak.. Yaşayın.

Me and the Baby.
xo




27 Ağustos 2013 Salı

Abarttim mi ne?

Bir post yazdigim zaman buradan bircok kisiye ulasabiliriyorum, bu cok keyifli. Ancak bunu daha da keyifli kilan burada yazdiklarimin benim bilinc altimdan su yuzune cikiyor olmasi.. So this blog helps me.. Ne istedigimi fark etmeme.. Kendimi dinlememe.. Yeni seyler kesfetmeme.. Son yazdigim post' u hatirlayaniniz var mi? If not buraya bi tiklayip hatirlayabilirsiniz.. What for? Demisim.. :) dedim ya, yazdiklarim size ne kadar isliyor bilmiyorum ama galiba ben yazarken bayagi bi isleniyorum.. Buyuk degisiklikler var hayatimda.. Guzel olacak degisiklikler.. Hayatimi isildatan, fakat korkutucu.. Tum buyuk degisiklikler gibi!

Demiyorum ki blog yazin.. Ama bisiler yazin.. Ya bos bir ajandaya, bir kitabin son sayfasina, ya da hic kimseye gitmeyecek bir maile yazin.. Ne istiyorsunuz hayattan.. Kendinizi dinleyin.. Fark edin, niye yasadiginizi, nefes alin.

Yasayin.

Ve sizi gelistirmeyen, mutlu etmeyen herseyi geride birakacak kadar saygi duyun kendinize Robert Tew'in dedigi gibi..

O dedi diye degil.. Ben dedim diye degil..

Kendiniz icin..

Hadi bakalim..

:)

Buyuk degisim mi ne? Yakinda cikar kokusu.. Duyarsiniz ;)))

Idxx

5 Mayıs 2013 Pazar

May the 4th Be with You!

4 Mayis Dunya Star Wars gununuz kutlu olsun! 1 gun gecikmeli de olsa "may the force be with you" dileklerimi sunarim!

Hani Nisan ayi'ni degisim ayi ilan etmistim de aylik hedeflerden kacmistim ya bi parca;) Mayis oyle olmasin dedim hemen ilk hafta hedeflere giristim;) simdi kahvem gazetem ve internetim esliginde kendime yeni hedefler belirliyorum. Yeni derken bazen gectigimiz aylarda accomplish olmamis ya da aliskanliga donusmesini umut ettigim seyler tekrar tekrar listende yerini aliyor o ayri! Ama bu ay guzellesen havalarin da etkisiyle hersey supper olacak gibime geliyor!

14 Nisan 2013 Pazar

Hayati sifirlamak!!

Size cok sevdigim isyerimden ayrilarak yine cok sevebilecegim bir baska is yerinde calismaya basladigimi yazmistim degil mi?! Nisan 1'den beri yeni yerimdeydim. Eski isimle ayni is, ama artik bir ekibi yonetiyor, daha fazla rapor yapiyor ve daha fazla kontrol yapiyorum. Uniforma giydigim eski isimden farkli olarak burada yine grant tuvalet ( boyle mi yazilirdi bu expression? Bin defa soyleyip bi defa yazmayinca sasiriyor insan :), affedin ;) ) giyiniyorum. Velhasil kelam yepyeni bir heyecan. Her gun farkli duygular.. Baktigim her yer yeni, farkli ve bu farklilik beni motive ediyor. Hem isime hem esime hem de yasamaya karsi!

2 Mart 2013 Cumartesi

Hayat Degisiyor!

Coookk zorlu bir donemden gectik esimle.. Son iki ay icin oyle guzel hatiralar yok hayatimda.. Maddi zorluklar ve bolca mucadele vardi.. Belki bu sebeple pek yazmaya yeltenmedim buraya.. Ama subat sonu itibariyle, yani welcoming March!, hersey degisti, gelisti ve guzellesti!

Birincisi medeniyete tasindik! Medeniyetten kastim dogalgaz ve fiberoptik internet :D ha! Eski evimden cok uzak degil bes dk berideyiz! Ama daha guzel bi apartman! Koskocaman bir balkon ve parka bakan bir salonum var! En kisa zamanda ufak ayrintilari da yerlestirdikten sonra kisa bi home tour sozum olsun size!

Evimi nasi mi yerlestirdim! Su kiz var ya su kiz http://sacaklininnotdefteri.blogspot.com/?m=0 bu kiz olmasa imposible! O benim canim.. <3

Evimin ilk kahvesini (take away) de olsa onunla ictim, ilk bulasigini onunla yikadik! Ve ilk gecesinde o da bizimle birlikte kaldi.. Can'dir kendisi, canan'dir.

Guzel seyler oluyor, olacakta! Mart ayi icin kucuk guzel umutlarim, aklimda bu ay icinde tamamlamak icin bir suru hedeflerim var! Yarin onlari paylasayim sizinle..

Audrey Hepburn demis ki : " nothing is impossible, the word it self says " i'm possible" dogru soze ne denir. Sadece isteyin, calisin ve olsun!

Mutluluk.

I, xo