yenilik etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
yenilik etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

30 Haziran 2014 Pazartesi

Başlangıçlar!

Her Pazartesi her ay başı her yeni yıl bir sürü sözler veriyoruz kendimize.. Şunu yapıcam.. Buna başlıycam.. Oluyor mu? Kısmen.. Bazen.. 

2 Temmuz benim doğum günüm. 32'ye mi giriyorum ne?! Hep 30 yaşımda nasıl bir kadın olacağımı merak edersim şu an 31 yaşında bir çocuk gibi hissediyorum.. 

Ancak o kadar çok şey değişti ki hayatımda.. 

Öncelikle Mavi.. Tüm dünyamı değiştirdi.. Beni değiştirdii.. Anne oldum.. Daha önce hiç bilmediğim bir dünyadayım artık.. Sevginin, kaygının sonsuz olduğu bir dünya..

Çalışmaya başladığım günden beri ilk defa işsizim.. Yani anneliği saymazsak.. It's a serious job, right!.

Kendi keyfime başladığım instagram ve blog paylaşımlarım bir çok insana ulaştığım çok güzel bir paylaşım platformuna dönüştü..

Kilo aldım! Evet sebebi dünyaya 4,5 kiloluk bi dünya güzeli getirmiş olmam olsa da yıllardır olduğumdan on kilo fazla bir yag kütlesiyle dolaşmak büyük bir değişim!. Çok da keyifli sayılmaz..

Bütün bu değişimlerin arasında, yaşadığım yoğunlukla bazen ne istedğimi ve bunun için ne yapmam gerektiğini unutuyorum.. Ve geçip gidiyor günler..

Ben de bu sabah Mavi'yi uyutup, kahvemi içerken birşeyler karaladım..

Ne yapmak istiyorum.. 

Bunun için ne yapmalıyım..

Sizlerle de paylaşayım ki.. Bana polislik yapın.. :)) beni takip edin.. 

El yazısı paylaşacağım sizinle.. Fotoğrafları büyüterek okuyabilirsiniz..

Kağıt kalem daha gerçek geliyor bana.. Old fashion way..

Hadi buyrun bakalım bu aralar kosa vaaedede ne yapmak istiyorum ne yapmalıyım vol.1. Enjoy!





12 Kasım 2013 Salı

Kasım Ayı için 4 Küçük Hedef / 4 Simple Goals November

Blog okumaya ilk basladigim donemlerde, bloglarda gordugum bircok seyi " aa ne kadar ozgun, ne kadar degisik" diye sasirarak karsilardim. Ancak zamanla farkettim ki bir cok sey insanlarin birbirinden esinlenmeleri ile ortaya cikiyor.. Yanilmiyorsam Steve Jobs da buna benzer birseyler soylemisti.. " insanlar sifirdan birsey uretmezler, birsey gorup ondan esinlenirler.." Yanlis hatirladiysam sozu veya soyleyeni lutfen beni duzeltin..:)

E bir blog yazari olarak ben de okudugum bloglardan esinlenip aylik bir challenge a girmeye karar verdim!. Aylik dort kucuk hedef! 

Ilk dort kucuk hedefim asagida.. Ay sonuna dogru neleri yapip yapamadigima dair kucuk bir geri bildirim de yazacagim.. Ama hicbir zorlama kendini kasma yok! Bu hedefler sadece beni biraz daha motive etmek icin! 

Hadi benimle paylasin. Sizin bu ay ki kucuk hedefleriniz neler?! Ya da diger bloglardan aldiginiz ve hayata gecirdiginiz ilhamlar? 

- Gitarimin tellerini yenileterek fasulyem icin kendi muzigimi calmak icin bir adim atmak!
- bebegimin cinsiyeti i ogrenmemize istinaden ona guzel bir isim bulunacak!:)
- bloga biraz daha ozen gosterip her hafta min. 1 post paylasilacak. 
- bu challenge'dan hemen vazgecmemek!:)))
....
When i started reading blogs, at everything i read i tought " how cool and unique is that!" But then in time i realised they were all inspired from each other. Which is a good thing i guess.

So as a blogger. As other bloggers do i wasninspired to do a monthly challenge called " four simple goals".

My first four simple goals can be found below. And at the end of the month i will share my progress with you. There is no pressure tho! Since this challenge is just a little extra push for me to do the things i wanna do. So i hope i will do them willingly.

Why don't you guys share your four simple goals or your inspirations with me?!

- get my guitar fixed and learn to play more song for my baby!
- as we know the gender of our baby, lats come up with a name!
- spend more time for my blog and blog at least once in a week!
- stick with the challenge! Dont give up!:)

Love,
Idil.


Bu hedefleri yerine getirmek için Superman olmaya gerek yok ama bu şirin şeyin verdiği enerji iyi gelebilir.! Kaynak: google images.

19 Ekim 2013 Cumartesi

Yenilik iyidir.. Change is good, right?

Son zamanlarda hayatimda bircok yenilik oldu.. Buna blog tasarimimi da eklemek istedim. Hem sonbaharin gelisi, hem yeniliklerin yeni yeniliklere olan ihtiyacindan, sabahtan beri kurcukluyorum blogu.. 

Ve artik ingilizcemin yettigi kadar yazdiklarimi ingilizce de tekrarliyor olacagim ki bir cok insana ulasabileyim :) 

Hadi birlikte bir kahve icip yolculuga cikalim..

Fikirleriniz degerli.. Ne dersiniz nasil olmus?..

xo

There has been so many big changes in my life.. And i wanted to change my blog design too. It's because Autumn has come and changes needs more change! So that i have been fixing up some new changes on the blog..

Hope you like it.. Your opinion is important so if you like to share what you think, i will be greatfull..
And yes one of the changes as youu se from now on i will be writing in english too ;))

So let's have a cup of coffee and take a trip together..

See u soon! ;)

Idil, xo

14 Nisan 2013 Pazar

Hayati sifirlamak!!

Size cok sevdigim isyerimden ayrilarak yine cok sevebilecegim bir baska is yerinde calismaya basladigimi yazmistim degil mi?! Nisan 1'den beri yeni yerimdeydim. Eski isimle ayni is, ama artik bir ekibi yonetiyor, daha fazla rapor yapiyor ve daha fazla kontrol yapiyorum. Uniforma giydigim eski isimden farkli olarak burada yine grant tuvalet ( boyle mi yazilirdi bu expression? Bin defa soyleyip bi defa yazmayinca sasiriyor insan :), affedin ;) ) giyiniyorum. Velhasil kelam yepyeni bir heyecan. Her gun farkli duygular.. Baktigim her yer yeni, farkli ve bu farklilik beni motive ediyor. Hem isime hem esime hem de yasamaya karsi!