kahve etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
kahve etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

6 Temmuz 2013 Cumartesi

El min-el Hayat!

Nasil geciyor gunler! Kimi zaman hayata dibine kadar tutunuyoruz kimi zamansa beni kendime birak yalniz birak hayat diyerek ona sirtimizi donuyoruz..

Yani ben boyleyim.. Biraz gel-gitli hislerle bakiyorum dunya'ya.. Boyle yasiyorum.. Bir on dakika icinde bile buyuk bir degisiklik gorebilirsiniz bende.. Weird! Yes, but what can u do.. :)

Direndik.. Ilk defa boyle canli, boyle hayat dolu hissettim kendimi yuzlerce kisiyle ayni anda yuruyup, tuylerimizin ayni anda diken diken oldugunu hissettigimde! Tencere - tava sesleri sayesinde ilk defa tanistigim komsularimin guler yuzunde gordum bir kez daha hayatin guzel yuzunu.. Canli, yasayan yuzunu..

5 Mayıs 2013 Pazar

May the 4th Be with You!

4 Mayis Dunya Star Wars gununuz kutlu olsun! 1 gun gecikmeli de olsa "may the force be with you" dileklerimi sunarim!

Hani Nisan ayi'ni degisim ayi ilan etmistim de aylik hedeflerden kacmistim ya bi parca;) Mayis oyle olmasin dedim hemen ilk hafta hedeflere giristim;) simdi kahvem gazetem ve internetim esliginde kendime yeni hedefler belirliyorum. Yeni derken bazen gectigimiz aylarda accomplish olmamis ya da aliskanliga donusmesini umut ettigim seyler tekrar tekrar listende yerini aliyor o ayri! Ama bu ay guzellesen havalarin da etkisiyle hersey supper olacak gibime geliyor!

3 Mart 2013 Pazar

Mart hedefleri!

Yiippiiyyaaayooo!

Dedim ya Mart guzel basladi.. Beni odullendiren Mart ayinda ben de bisiler yapmaliyim diye dusunuyorum! Bu sebeple guzel Mart hedefleri belirledim kendime.. Bakalim Nisan basinda ne kadarini gerceklestirmis olacagim!

1. Pinterest'ten gordugum 3 tane DIY ( do it yourself) projesini kendi yontemlerimle hayata gecirecegim. Mostly home decor olur saniyorum, since we just moved in!

2. Haftada 2 gun yaptigim 34 dk.lik Yoga seanslarini minimum 3 gune cikarmak! -igh, zorlayabilir!

3. Henuz kapisindan bile girmedigim - sacakli'nin odasi diye tabir ettigimiz :)- misafir odamizi optimum sekilde kullanmak adina dekore etmek!

4. Kac aydir kitap bitirmisligim gorulmedi, tek yaptigim baslamak.. Su an okudugum 9 kitap var desem inanir misiniz? Mart'ta en az iki kitabimin final page'ini gormek lazim, ne dersiniz?

5. Cook at home more! Yeni eve tasininca masraflar artti tabii.. Bu sebeple hadi disaridan soyleyelimler azalmali.. Hem healty hem ekonomik!!!

5 tane yeter cok da zorlamamak lazim.. Focus!

Hadi bakalim, hokus pokuz, let's make life even better! Biliyorum yapabiliriz! ;)

Sevgi, saygi, bol kahve!

Me, xo



29 Eylül 2012 Cumartesi

Coffee!

Kahveye olan askim sinir tanimadigi gibi kahve fincanlarina olan tutkum da hizla bas edilemez hale geliyor :)

Hayatta sevmedigin bi film var mi deseler hic dusunmeden, tek bi cevabim olur " Maymunlar Cehennemi". Ancak gel gor ki Mudo' da bu maymunu gorunce dayanamadim.

Yaninda bi bardak limonlu su da saglik arayisimin bi ifadesidir. Yoksa son donem de aldigim kahve alkol sigara dumani uclusu beni biraz hirpalayacak gini duruyor.

Hadi guzel bi Cumartesi olsun! Ben ev bakmaya gidiyorum!

See u later ladies n centilmen.

X

3 Eylül 2012 Pazartesi

Merhaba Eylül.

Bugun, yani yillik iznimin son gununde mumkun oldugunnncaaa yayildim.( actually, tum yillik iznim boyunca yayildim ;o) ) Ama yarin giyileceklerin utulenmesi, ofisteki eksiklerim ( tabii ki kahve first!) icin kisa bir alisveris turu da bu son gunun icinde yerini buldu..

Bu arada asagida gordugunuz fotograftan duzinelerce gormeye hazirlanin, o benim kış modum! Coming soon! :o)

Evettt! Sonbahar geldi, cattiii!!!

Ve ben, iş'te yarin baslayacak yoggunn bir haftayla ve coktan baslamiş Sonbahar'la karşilamaya hazirim. Ya siz? If not, you better hurry!

2 Eylül 2012 Pazar

Birazcik ben.

Buyrun benim. Profilimde der ki : "Gerçek bir Leydi. Yeşil kasları olmayan inanılmaz Hulk! Kahve sever, çayı sütle içer. Mavi kan'dır. Evli ve Waffle isimli bir köpek sahibi. Şahsına münhasır ve kendini herkesten farklı olduğuna inandırmış, diğerlerinden biri. Hayalperest, pinterest."

Cok da dogru. Ancak gunluk hayatim, yasadiklarim, kurdugum hayaller, arzular, istekler, izledigim flimler, okudugum kitaplar, gittigim ve gitmedigim yerler zaman icinde olusacak bu blogda..

Simdilik kahve bagimlisi oldugum, ingilizceyi "vatansever" de olsam cok sevdigim icin hayatimin orta yerine kattigimsa asikar bir bicimde gorulecek. Just a little heads up! :)

Begenen buyursun, okusun, hosgelsin.

Ozellikle sen. Evet, hosgeldin. 

;)