İş yerimin de bir bloğu var( Blogcuya blogcu işyeri ;) ) ve İK'cılarından biri olarak bu ayki yazı sırası bana düştü.. Ben de "içimdekileri" az buz karaladım..
bakalım sizler de begenecekmisiniz..
Work- Life Balance
Hayatımızı genel olarak kısımlara ayırmak istersek eğer, iki ana parçaya bölmek mümkün. Günümüzün fiziken ortalama 9 saatini geçirdiğimiz “iş” ve ondan arda kalan zamanlarda kendimize ve sevdiklerimize ayırdığımız “özel” hayatımız.
Bildiğiniz gibi.. O gerçek bir Leydi.. Yeşil kasları olmayan minik bir Hulk, kahve bagımlısı.. Yazar, çizer, çeker.. Evli, mutlu, pek yakında da çocuklu ;)
iş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
iş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
24 Temmuz 2013 Çarşamba
1 Nisan 2013 Pazartesi
April's Fools!
1 Nısan dunya ulusal şaka gunu :) Eskidenmis sanırım sakalara maruz kalmak, artık buyudugumuze gore eskide bıraktık sense of humorımızı :/ yok kaşınmıyorum ama bi guzel şaka bu gunu daha da renklendirebilirdi :D Şaka bir yana - so to speak :)- ben bugun yep yeni adımlar attım! Yaklaşık iki hafta önce cok sevdiğim iş yerimden istifa ederek bugun yeni bir iş yerine başladım.. Dedim ya buyuduk diye kararları kalbin işine bırakmıyoruz artık biraz akıl biraz da yaşantılar diyoruz ve move on! But i like it. I like moving on! Beter than stayin the same, right? Yani en azından oyle umuyorum ve görecegiz..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)