Happy etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Happy etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

30 Haziran 2014 Pazartesi

Başlangıçlar!

Her Pazartesi her ay başı her yeni yıl bir sürü sözler veriyoruz kendimize.. Şunu yapıcam.. Buna başlıycam.. Oluyor mu? Kısmen.. Bazen.. 

2 Temmuz benim doğum günüm. 32'ye mi giriyorum ne?! Hep 30 yaşımda nasıl bir kadın olacağımı merak edersim şu an 31 yaşında bir çocuk gibi hissediyorum.. 

Ancak o kadar çok şey değişti ki hayatımda.. 

Öncelikle Mavi.. Tüm dünyamı değiştirdi.. Beni değiştirdii.. Anne oldum.. Daha önce hiç bilmediğim bir dünyadayım artık.. Sevginin, kaygının sonsuz olduğu bir dünya..

Çalışmaya başladığım günden beri ilk defa işsizim.. Yani anneliği saymazsak.. It's a serious job, right!.

Kendi keyfime başladığım instagram ve blog paylaşımlarım bir çok insana ulaştığım çok güzel bir paylaşım platformuna dönüştü..

Kilo aldım! Evet sebebi dünyaya 4,5 kiloluk bi dünya güzeli getirmiş olmam olsa da yıllardır olduğumdan on kilo fazla bir yag kütlesiyle dolaşmak büyük bir değişim!. Çok da keyifli sayılmaz..

Bütün bu değişimlerin arasında, yaşadığım yoğunlukla bazen ne istedğimi ve bunun için ne yapmam gerektiğini unutuyorum.. Ve geçip gidiyor günler..

Ben de bu sabah Mavi'yi uyutup, kahvemi içerken birşeyler karaladım..

Ne yapmak istiyorum.. 

Bunun için ne yapmalıyım..

Sizlerle de paylaşayım ki.. Bana polislik yapın.. :)) beni takip edin.. 

El yazısı paylaşacağım sizinle.. Fotoğrafları büyüterek okuyabilirsiniz..

Kağıt kalem daha gerçek geliyor bana.. Old fashion way..

Hadi buyrun bakalım bu aralar kosa vaaedede ne yapmak istiyorum ne yapmalıyım vol.1. Enjoy!





24 Temmuz 2013 Çarşamba

İş ve Özel Hayat Dengesi

İş yerimin de bir bloğu var( Blogcuya blogcu işyeri ;) ) ve İK'cılarından biri olarak bu ayki yazı sırası bana düştü.. Ben de "içimdekileri" az buz karaladım..

bakalım sizler de begenecekmisiniz..

Work- Life Balance

Hayatımızı genel olarak kısımlara ayırmak istersek eğer, iki ana parçaya bölmek mümkün. Günümüzün fiziken ortalama 9 saatini geçirdiğimiz “iş” ve ondan arda kalan zamanlarda kendimize ve sevdiklerimize ayırdığımız “özel” hayatımız.

6 Temmuz 2013 Cumartesi

El min-el Hayat!

Nasil geciyor gunler! Kimi zaman hayata dibine kadar tutunuyoruz kimi zamansa beni kendime birak yalniz birak hayat diyerek ona sirtimizi donuyoruz..

Yani ben boyleyim.. Biraz gel-gitli hislerle bakiyorum dunya'ya.. Boyle yasiyorum.. Bir on dakika icinde bile buyuk bir degisiklik gorebilirsiniz bende.. Weird! Yes, but what can u do.. :)

Direndik.. Ilk defa boyle canli, boyle hayat dolu hissettim kendimi yuzlerce kisiyle ayni anda yuruyup, tuylerimizin ayni anda diken diken oldugunu hissettigimde! Tencere - tava sesleri sayesinde ilk defa tanistigim komsularimin guler yuzunde gordum bir kez daha hayatin guzel yuzunu.. Canli, yasayan yuzunu..

20 Nisan 2013 Cumartesi

U laa laaa! Blogları Arası Pano Doldurmaca!

Çok sevdiğim blogunu da severek okudugum can KarrRrdeşim Saçaklı! çok yakın tarihte bir swap planladı. Bloglar arası katılmak isteyen herkes istediği kadar kişiye keyifli renkli eğlenceli ve o kişinin sevebileceği şeyler gönderecekti. Sağolsun beni de işin içine dahil etti ve bana ilk postayı ulaştıran da kendisi oldu!