work etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
work etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Kasım 2013 Salı

Kasım Ayı için 4 Küçük Hedef / 4 Simple Goals November

Blog okumaya ilk basladigim donemlerde, bloglarda gordugum bircok seyi " aa ne kadar ozgun, ne kadar degisik" diye sasirarak karsilardim. Ancak zamanla farkettim ki bir cok sey insanlarin birbirinden esinlenmeleri ile ortaya cikiyor.. Yanilmiyorsam Steve Jobs da buna benzer birseyler soylemisti.. " insanlar sifirdan birsey uretmezler, birsey gorup ondan esinlenirler.." Yanlis hatirladiysam sozu veya soyleyeni lutfen beni duzeltin..:)

E bir blog yazari olarak ben de okudugum bloglardan esinlenip aylik bir challenge a girmeye karar verdim!. Aylik dort kucuk hedef! 

Ilk dort kucuk hedefim asagida.. Ay sonuna dogru neleri yapip yapamadigima dair kucuk bir geri bildirim de yazacagim.. Ama hicbir zorlama kendini kasma yok! Bu hedefler sadece beni biraz daha motive etmek icin! 

Hadi benimle paylasin. Sizin bu ay ki kucuk hedefleriniz neler?! Ya da diger bloglardan aldiginiz ve hayata gecirdiginiz ilhamlar? 

- Gitarimin tellerini yenileterek fasulyem icin kendi muzigimi calmak icin bir adim atmak!
- bebegimin cinsiyeti i ogrenmemize istinaden ona guzel bir isim bulunacak!:)
- bloga biraz daha ozen gosterip her hafta min. 1 post paylasilacak. 
- bu challenge'dan hemen vazgecmemek!:)))
....
When i started reading blogs, at everything i read i tought " how cool and unique is that!" But then in time i realised they were all inspired from each other. Which is a good thing i guess.

So as a blogger. As other bloggers do i wasninspired to do a monthly challenge called " four simple goals".

My first four simple goals can be found below. And at the end of the month i will share my progress with you. There is no pressure tho! Since this challenge is just a little extra push for me to do the things i wanna do. So i hope i will do them willingly.

Why don't you guys share your four simple goals or your inspirations with me?!

- get my guitar fixed and learn to play more song for my baby!
- as we know the gender of our baby, lats come up with a name!
- spend more time for my blog and blog at least once in a week!
- stick with the challenge! Dont give up!:)

Love,
Idil.


Bu hedefleri yerine getirmek için Superman olmaya gerek yok ama bu şirin şeyin verdiği enerji iyi gelebilir.! Kaynak: google images.

24 Temmuz 2013 Çarşamba

İş ve Özel Hayat Dengesi

İş yerimin de bir bloğu var( Blogcuya blogcu işyeri ;) ) ve İK'cılarından biri olarak bu ayki yazı sırası bana düştü.. Ben de "içimdekileri" az buz karaladım..

bakalım sizler de begenecekmisiniz..

Work- Life Balance

Hayatımızı genel olarak kısımlara ayırmak istersek eğer, iki ana parçaya bölmek mümkün. Günümüzün fiziken ortalama 9 saatini geçirdiğimiz “iş” ve ondan arda kalan zamanlarda kendimize ve sevdiklerimize ayırdığımız “özel” hayatımız.

1 Nisan 2013 Pazartesi

April's Fools!

1 Nısan dunya ulusal şaka gunu :) Eskidenmis sanırım sakalara maruz kalmak, artık buyudugumuze gore eskide bıraktık sense of humorımızı :/ yok kaşınmıyorum ama bi guzel şaka bu gunu daha da renklendirebilirdi :D

Şaka bir yana - so to speak :)- ben bugun yep yeni adımlar attım! Yaklaşık iki hafta önce cok sevdiğim iş yerimden istifa ederek bugun yeni bir iş yerine başladım.. Dedim ya buyuduk diye kararları kalbin işine bırakmıyoruz artık biraz akıl biraz da yaşantılar diyoruz ve move on! But i like it. I like moving on! Beter than stayin the same, right? Yani en azından oyle umuyorum ve görecegiz..





29 Mart 2013 Cuma

Inspiration everywhere!

Size de oyle oluyor mu? Bana bu ilham hep uygulayamayacagım anlarda gelıyor..:) otobuste, iş yerinde, annemlerde, bi arkadaşın evinde.. Hep ama hep "sonra mutlaka yapmalıyım!" Seklinde kendini gösteriyor! Vallahi kendimden sıkıldım ;)) bu ay için pinterest projeleri sözum vardı ya.. Bir bucuk tanesi basarıya ulaşabildi. Yani bir basarı bir de attempt söz konusu.. Ama dur bakalım önumuzde koca bi haftasonu var!!

Paylaşmadan da edemeyeceğim bu aksam keşfettiğim bi blog da bu inspirationlardan biri oldu.. Şiddetle tavsiye edilir.. CafenoHut.blogspot.com yoo otobusten yazmıyorum bu blogu. CafenoHut'la gelen inspirationı creationa cevirmemek için hiç bir bahanem yok.. Sanırım benimkine kısaca tembellik diyoruz. Ama iş değiştirme ara döneminde yıllık izinde olduğum için bu tembellik sanırım biraz well deserved, don't you think?

Söz yarın telafi edicem.

Sleep tight!
Xo



25 Mart 2013 Pazartesi

Ayrilik!

Is yerinizden ayrilirken son bir saatte size uc pasta kesiliyorsa, insanlar sizi ne kadar sevdiklerini bir ajandaya dokup, resimlerinizi cerceveletip odaniza gelip sarilip gozyasi dokuyorsa.. Sanslisinizdir. Ben sansliyim. Ben cok sanaliyim.

Uc yildir calistigim cok ama cook sevdigim is yerimden, benim icin daha iyi olacagina inandigim bir baska is firsati icin bugun itibari ile ayrildim.

Elimde sayfalar dolusu guzel soz ve cebimde bir suru hatira ile.. Yanimda da bir suru guzel dost..

Ayriliklar, bitisler bazen baslangiclardir!

Yola devam etmek gerek, cunku hayat cok guzel.

Kalbim buruk ama heyecanla carpiyor!
Sozcukler de bazen hakikaten kifayesiz kaliyorlar.. Anyways..

Wish me luck in new life!!