ilham etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
ilham etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

30 Temmuz 2013 Salı

Dunya parmaklarimizin ucunda!

Pinterest, instagram, twitter.  Bu uc buyuk sosyal mecranin, tabiri caizse, hastasiyim.

Dunyada gorulcek o kadar guzellik oyle keyifli anlar, yasanilabilecek onca hikaye, bilinecek onca haber, yapilacak binlerce DIY, gidilecek yuzlerce yer, bi lerce dovme, gulunecek onlarca konu.. Ve daha niceleri.. Oturdugumuz yerden asla ulasamayacagimiz, bilemeyecegimiz, yasayamayacagimiz onu bunu birakin belki haberimizin bile olmayacagi o kadar cok sey var ki hayatin icinde!

Ama oyle magical bisiyki bu! Tum dunyayi onumuze seriyor. Isten yorgun argin gelmis, kendime bi bardak su koymaya usenirken.. Elimdeki su parlak ekran sayesinde onlarca insanin hayatina onlarin gozunden bakma sansim oluyor.. Onlarin hayattan aldiklari keyfi hissetme sansim oluyor.. Gordugun DIY'lari cok da ekonomik butcelerle haftasonu uygulayip, hem kocamla birlikte keyifli bi zaman gecirip hem de cok uygun fiyatlarla evde benim/ kocamin yaptigi renkleri seriyoruz etrafa.. Yasam alanimizi dunya'dan aldigimiz tatlarla renklendiriyoruz.. Daha yasanilabilir kiliyoruz.. 

Muthis birsey bu..

Calisma hayatiyla ilgili bunaldigim gunlerde kendi kesiflerinin/ hayallerinin pesine dusmus butik cicek tasarimciligina soyunmus bi kizin samimi hikayesini okuyorum! Ayaklarini yere bastirsa da hayat o yuruyerek hayallerine gitmis..

Ve icimde bisiler yeseriyor.. Insanin yasamaya cesareti varsa, istedigi hayati kurmaya cesaret ederse tadindan yenmeyen karelerle doldurabilir gunlerini.. A icini bilemem.. Ama gorduklerim benim hayatimi bile renklendirebiliyorsa, bana iki fotograf karesiyle renk katabiliyorsa oh ne ala.. 

Icimizdeki yasam enerjisini kimsenin kirmasina izin vermemeliyiz.. Enerjimizi ceken birseyler var ise tum kopruleri yikip, yeni yollara gitmeliyiz belki de..

Be brave..

Be yourself..

Hayat guzel, siz sadece tadini cikarmayi bilin.. O size parmaklarinizin icunda sunuyor tum zevleri.. Hislerinizi acin.. Yureginizi de..

La vita e bella..

Idil.

P.s.: fotograflar blogumdaki diger fotograflar gibi ( anonim yazilar vs. ler haric)  bana ait.. Begenenler icin instagram hesabim: beautifulmesss




24 Temmuz 2013 Çarşamba

İş ve Özel Hayat Dengesi

İş yerimin de bir bloğu var( Blogcuya blogcu işyeri ;) ) ve İK'cılarından biri olarak bu ayki yazı sırası bana düştü.. Ben de "içimdekileri" az buz karaladım..

bakalım sizler de begenecekmisiniz..

Work- Life Balance

Hayatımızı genel olarak kısımlara ayırmak istersek eğer, iki ana parçaya bölmek mümkün. Günümüzün fiziken ortalama 9 saatini geçirdiğimiz “iş” ve ondan arda kalan zamanlarda kendimize ve sevdiklerimize ayırdığımız “özel” hayatımız.

29 Mart 2013 Cuma

Inspiration everywhere!

Size de oyle oluyor mu? Bana bu ilham hep uygulayamayacagım anlarda gelıyor..:) otobuste, iş yerinde, annemlerde, bi arkadaşın evinde.. Hep ama hep "sonra mutlaka yapmalıyım!" Seklinde kendini gösteriyor! Vallahi kendimden sıkıldım ;)) bu ay için pinterest projeleri sözum vardı ya.. Bir bucuk tanesi basarıya ulaşabildi. Yani bir basarı bir de attempt söz konusu.. Ama dur bakalım önumuzde koca bi haftasonu var!!

Paylaşmadan da edemeyeceğim bu aksam keşfettiğim bi blog da bu inspirationlardan biri oldu.. Şiddetle tavsiye edilir.. CafenoHut.blogspot.com yoo otobusten yazmıyorum bu blogu. CafenoHut'la gelen inspirationı creationa cevirmemek için hiç bir bahanem yok.. Sanırım benimkine kısaca tembellik diyoruz. Ama iş değiştirme ara döneminde yıllık izinde olduğum için bu tembellik sanırım biraz well deserved, don't you think?

Söz yarın telafi edicem.

Sleep tight!
Xo



11 Kasım 2012 Pazar

Life...

I think it's not all about what you want.. It's mostly about what it is given to you..

Is gorusmelerinde sorarlar ya neden bu isi yapmak istiyorsubuz, neden su an ki isinizi birakacaksiniz, bu sektore sizi iten ne oldu.. Bence.. Ve maalesef ki cogumuzun secimleri hayatin bize sunduklari arasindan yapiliyor.. Kendimize secenek yaratmakta birazcik kisir davraniyoruz sanki..

Internet bu konuda biraz olsun gozumuzu aciyor, dunyada ne gibi firsatlar, yasanacak bir cok alternatif hayat parmaklarimizin ucunda..

Ama all we need is a little bit of a courage.. Hatta gecenlerde bir yerlerde okdugum bir soz " bazen tum ihtiyacimiz olan birazcik deli cesaretidir".

I don't know how to get that courage but i am trying to stay inspired as a bit of a start..

From today i will read more blogs and write more on to mine.

Happy Novembers!