november etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
november etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Kasım 2013 Salı

Kasım Ayı için 4 Küçük Hedef / 4 Simple Goals November

Blog okumaya ilk basladigim donemlerde, bloglarda gordugum bircok seyi " aa ne kadar ozgun, ne kadar degisik" diye sasirarak karsilardim. Ancak zamanla farkettim ki bir cok sey insanlarin birbirinden esinlenmeleri ile ortaya cikiyor.. Yanilmiyorsam Steve Jobs da buna benzer birseyler soylemisti.. " insanlar sifirdan birsey uretmezler, birsey gorup ondan esinlenirler.." Yanlis hatirladiysam sozu veya soyleyeni lutfen beni duzeltin..:)

E bir blog yazari olarak ben de okudugum bloglardan esinlenip aylik bir challenge a girmeye karar verdim!. Aylik dort kucuk hedef! 

Ilk dort kucuk hedefim asagida.. Ay sonuna dogru neleri yapip yapamadigima dair kucuk bir geri bildirim de yazacagim.. Ama hicbir zorlama kendini kasma yok! Bu hedefler sadece beni biraz daha motive etmek icin! 

Hadi benimle paylasin. Sizin bu ay ki kucuk hedefleriniz neler?! Ya da diger bloglardan aldiginiz ve hayata gecirdiginiz ilhamlar? 

- Gitarimin tellerini yenileterek fasulyem icin kendi muzigimi calmak icin bir adim atmak!
- bebegimin cinsiyeti i ogrenmemize istinaden ona guzel bir isim bulunacak!:)
- bloga biraz daha ozen gosterip her hafta min. 1 post paylasilacak. 
- bu challenge'dan hemen vazgecmemek!:)))
....
When i started reading blogs, at everything i read i tought " how cool and unique is that!" But then in time i realised they were all inspired from each other. Which is a good thing i guess.

So as a blogger. As other bloggers do i wasninspired to do a monthly challenge called " four simple goals".

My first four simple goals can be found below. And at the end of the month i will share my progress with you. There is no pressure tho! Since this challenge is just a little extra push for me to do the things i wanna do. So i hope i will do them willingly.

Why don't you guys share your four simple goals or your inspirations with me?!

- get my guitar fixed and learn to play more song for my baby!
- as we know the gender of our baby, lats come up with a name!
- spend more time for my blog and blog at least once in a week!
- stick with the challenge! Dont give up!:)

Love,
Idil.


Bu hedefleri yerine getirmek için Superman olmaya gerek yok ama bu şirin şeyin verdiği enerji iyi gelebilir.! Kaynak: google images.

6 Kasım 2013 Çarşamba

Merhaba Kasim! Hello November!

Yepyeni bir aya giriyoruz.. Bu ay aklımda bir cok post var paylasmak istedigim.. First of all ve en onemlisi bebegimizin cinsiyeti ve dusundugumuz isimler( cook heyecan verici!) ikinci olarak yeni proje var aklimda. Okumaktan keyif aldigim bir kac yabanci blogda gordugum aylik olarak planlayacagim " 4 basit hedef" . Ayrintilari post'a sakliyorum.. 2 aydir mide bulantilari ve koku hassasiyeti nedeniyle muyfaga giremiyordum ama bu wy mutfakta bi kac guzel birseyler yapip sizlerle onlari da paylasmayi dusunuyorum.. Aklimda guzel bir pasta ve ekmek var.. Belki ekmek isini gelenek haline getirip her hafta farkli bir ekmek deneyip sizlerle paylasabilirim.. Bakalim ;)

Simdilik bunlar var aklimda.. Spontane postlar olacaktir elbet wait and see ;))

Hadi Kasim'a guzel bir merhaba diyelim ki o da bize kucak acsin ;)
....

Entering a whole new month! I have some post ideas that i would like to share with you this month! First and excited of all gender of my baby and name ideas for him or her ?!?! :) there is this project called " 4 simple goals" that i have found out to join from some of my favorite blogs..  Will be posted this monthly and follow up! Will share the details on it's own post ;) 

Also, i wasn't able to go into the kitchen and cook cause of the morning sicknesses and smell sensitivity so that now i have few things in mind to cook/ bake and share with you.. Maybe bread and a nice cake! This could even become a tradition, don't you think?;))

These are what i have in mind to share with you so far but for sure there will be spontaneous posts too..

Come on, let's say a big welcome to November so that it can welcomes us back..

Idil.
Xo




11 Kasım 2012 Pazar

Life...

I think it's not all about what you want.. It's mostly about what it is given to you..

Is gorusmelerinde sorarlar ya neden bu isi yapmak istiyorsubuz, neden su an ki isinizi birakacaksiniz, bu sektore sizi iten ne oldu.. Bence.. Ve maalesef ki cogumuzun secimleri hayatin bize sunduklari arasindan yapiliyor.. Kendimize secenek yaratmakta birazcik kisir davraniyoruz sanki..

Internet bu konuda biraz olsun gozumuzu aciyor, dunyada ne gibi firsatlar, yasanacak bir cok alternatif hayat parmaklarimizin ucunda..

Ama all we need is a little bit of a courage.. Hatta gecenlerde bir yerlerde okdugum bir soz " bazen tum ihtiyacimiz olan birazcik deli cesaretidir".

I don't know how to get that courage but i am trying to stay inspired as a bit of a start..

From today i will read more blogs and write more on to mine.

Happy Novembers!