Coffee etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Coffee etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

6 Temmuz 2013 Cumartesi

El min-el Hayat!

Nasil geciyor gunler! Kimi zaman hayata dibine kadar tutunuyoruz kimi zamansa beni kendime birak yalniz birak hayat diyerek ona sirtimizi donuyoruz..

Yani ben boyleyim.. Biraz gel-gitli hislerle bakiyorum dunya'ya.. Boyle yasiyorum.. Bir on dakika icinde bile buyuk bir degisiklik gorebilirsiniz bende.. Weird! Yes, but what can u do.. :)

Direndik.. Ilk defa boyle canli, boyle hayat dolu hissettim kendimi yuzlerce kisiyle ayni anda yuruyup, tuylerimizin ayni anda diken diken oldugunu hissettigimde! Tencere - tava sesleri sayesinde ilk defa tanistigim komsularimin guler yuzunde gordum bir kez daha hayatin guzel yuzunu.. Canli, yasayan yuzunu..

3 Mart 2013 Pazar

Mart hedefleri!

Yiippiiyyaaayooo!

Dedim ya Mart guzel basladi.. Beni odullendiren Mart ayinda ben de bisiler yapmaliyim diye dusunuyorum! Bu sebeple guzel Mart hedefleri belirledim kendime.. Bakalim Nisan basinda ne kadarini gerceklestirmis olacagim!

1. Pinterest'ten gordugum 3 tane DIY ( do it yourself) projesini kendi yontemlerimle hayata gecirecegim. Mostly home decor olur saniyorum, since we just moved in!

2. Haftada 2 gun yaptigim 34 dk.lik Yoga seanslarini minimum 3 gune cikarmak! -igh, zorlayabilir!

3. Henuz kapisindan bile girmedigim - sacakli'nin odasi diye tabir ettigimiz :)- misafir odamizi optimum sekilde kullanmak adina dekore etmek!

4. Kac aydir kitap bitirmisligim gorulmedi, tek yaptigim baslamak.. Su an okudugum 9 kitap var desem inanir misiniz? Mart'ta en az iki kitabimin final page'ini gormek lazim, ne dersiniz?

5. Cook at home more! Yeni eve tasininca masraflar artti tabii.. Bu sebeple hadi disaridan soyleyelimler azalmali.. Hem healty hem ekonomik!!!

5 tane yeter cok da zorlamamak lazim.. Focus!

Hadi bakalim, hokus pokuz, let's make life even better! Biliyorum yapabiliriz! ;)

Sevgi, saygi, bol kahve!

Me, xo



29 Eylül 2012 Cumartesi

Coffee!

Kahveye olan askim sinir tanimadigi gibi kahve fincanlarina olan tutkum da hizla bas edilemez hale geliyor :)

Hayatta sevmedigin bi film var mi deseler hic dusunmeden, tek bi cevabim olur " Maymunlar Cehennemi". Ancak gel gor ki Mudo' da bu maymunu gorunce dayanamadim.

Yaninda bi bardak limonlu su da saglik arayisimin bi ifadesidir. Yoksa son donem de aldigim kahve alkol sigara dumani uclusu beni biraz hirpalayacak gini duruyor.

Hadi guzel bi Cumartesi olsun! Ben ev bakmaya gidiyorum!

See u later ladies n centilmen.

X