Yani ben boyleyim.. Biraz gel-gitli hislerle bakiyorum dunya'ya.. Boyle yasiyorum.. Bir on dakika icinde bile buyuk bir degisiklik gorebilirsiniz bende.. Weird! Yes, but what can u do.. :)
Direndik.. Ilk defa boyle canli, boyle hayat dolu hissettim kendimi yuzlerce kisiyle ayni anda yuruyup, tuylerimizin ayni anda diken diken oldugunu hissettigimde! Tencere - tava sesleri sayesinde ilk defa tanistigim komsularimin guler yuzunde gordum bir kez daha hayatin guzel yuzunu.. Canli, yasayan yuzunu..