8 Şubat 2014 Cumartesi

DIY küpelik!

Küçük küpeleriniz benimkiler gibi zıvanadan çıktı mı? Göremediğiniz için her gün aynı küpeleri mi takıyorsunuz? Teki burda diğeri nerde acaba sorusu günlük rutinin bir parçası mı? Öyleyse doğru bloğa geldin! :) - deterjan reklamina benzemedi mi bu giris? Lekerden hala bikmadiniz mi?! Haha )



Geçtiğimiz ay bebişimin odası için yapmaya çok özendiğim çarpı işi için gerekli malzemeleri aldım.. Bir kasnak, bezi, ipler ve iğne.. Ama bir aydır gitmedi elim.. Ancak bugün beni ortalarda rahatsız eden bir sürü top küpeyi nasıl uerleştireceğimi düşünürken elim birden bu kasnağa gitti.. Ivır zıvırları attım.. İnci olanları - tabiisi gerçek inci ;P- kucuk bi kasede toparladim, digerleriniyse bu kasnaga guzelce yerlestirdim! Fikir icin arkadasim Yaseminin kasnak yerine dal kullanip cerceve yaptigi harika kupeliklerden esinlendim tum krediyi kendime almayayim.. Sonuc harika oldu bence.. Sus olsun diye de kalan yerlere sarkik kupelerimden bir iki tane yerlestirdim..


Cok basit, cok ekonomik ve cok kullanisli!

Fikir bedava, yapmasi sizden! 

Au revoir canlarim! 

Xo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder