29 Nisan 2013 Pazartesi

İzmir'li Bloggerlar Birarada Body Shop'ta!


Nisan Ayı bir sürü ilk'e öncülük etsin diye dilemiştim ya işte benim için cidden öyle oldu! Çabuk yetişin Nisan ayı bitmeden siz de "ilk"lere dair dileklerinizi tutun! Tembellik yok, ağlamayana emzik yok demiş atalarımız! Dileyin Nisan'dan ne dilersenizz!

Bugun The Body Shop Bornova Forum mağazasının İzmir'li bloggerlar için düzenlediği etkinliğe katıldım! Bunun için beni davet eden +Pembe Ruj ve +Evremedusa styleglaze ' cok ama cok teşekkürler!

Fotoğraflar ve Detaylar için Devam'ı tıkla ;)


Pazartesi günü işin stresini ve yorgunluğunu Body Shop'tan bölge müdürü Aysun Hanım'ın ev sahipliğinde üzerimizden attık. Bizlere ayrıntılı bilgiler veren satış Danışmanı Funda Hanım'ı ise bir ayrı sevdim. " dört yıldır Body Shop'ta çalışıyorum, ama ondan öncesinde uzun yıllardır Body Shop'ın hayranıyım" diye işine ve çalıştığı markaya bağlılığı beni en çok etkileyen şey oldu. Tamam tamam yalan yok, mis gibi kokan kremler, ve şimdi Anneler günü sebebi ile % 20 indirime girmiş parfümler beni etkilemedi dersem yalan olur! :)

Bir de neyi sevdim biliyor musun? The Body Shop, kendisi ürünlerini hayvanlar üzerinde denememekle kalmıyor, bir de başlattıkları imza kampanyası ile, bu konuda hayvanları koruyucu kolayıcı bir yasaya da öncülük etmeye çalışıyor! Benden bir imza, koca bir aferin ve gönlümü bir kez daha kazandın BodyShop! Well done you!

Diğer markalar, uğur böceklerini parçalayıp, balık pullarından pırıltı elde ederken BodyShop tam aksine sosyal sorumluluk projelerinde öncülük eden bi marka.. So that's why we love you I guess. Bayıldığım Bleeding Love şarkısının muhteşem sesi Leona Lewis'te markanın yüzlerinden biri olmuş.. Cuk olmuş;)

Ayh ben bugün çok eğlendim.

Sevgili Nisan, varsa bir ilk daha hakkım yarın bir tane daha rica ederim. Zira yeni iş, yeni ev, yeni arkadaşlar ve yeni etkinlikler beni pek bi mutlu ediyor. Thanks again Universe! I keep thinkin positive! Promise!

TheBosyShop'ın tatlı ekibine teşekkürler eder, tanıştığım tüm İzmir'li ( Hepsi birbirinden güzel!) Blogger arkadaşlarıma da en yakın zamanda görüşmek üzere sevgiler!

- Şimdi kulağımda Jane Birkin'in Living in Limbo şarkısı var.. Bu akşam'ın tavsiyesi olsun.. Kulağınızdan ruhunuza dolsun!!


2 yorum: