21 Aralık 2013 Cumartesi

Yeni Yil Hediye Cekilisi! / New Year gifts from Me!

Hip Hop Hooo!!

Bu yil benim icin hayatimin yep yeni bir yili olacak bununla ilgili guzel birseyler paylasacagim sizinle yarin ama fazla geciktirmeden, kelimelerimden once hediyelerimi sizlerle paylasacagim!

Yep yeni bir yil serefine ben de hem instagram hem de blog hesabimi kapsayan icimden gelen minnak hediyelerle kucuk bir cekilis yapmak istedim!!.. Katilim coook kolay!

GFC'den yani google friend connect'ten blogumu takibe almaniz ve/ veya instagram hesabi olanlarin @beautifulmesss isimli hesabimi takibe alarak cekilisimi instagram hesaplarinda duyurmalari! Iki sartta da takip edebilmem icin blogumdan cekilise katiliyorsaniz mutlaka bu posta mail adresiniz ve takipci kimliginizle yorum yapmaniz, instagramdan yorum yapiyorsaniz da cekilis postumun altina katildim diyerek yorum yapmaniz olacak..! A blogu olan dostlarim cekilisimi bloglarinda duyururlarsa ve yorumda duyurduklarini link vererek belirtirlerse arti bir hak vermemin yani sira cok ama cook da sevinirim! :))

Ilk cekilisim olacagindan tum acemi hamlelerim icin ya da eskaza surci lisan edersem affola :)) Ama gonlumden gelen bu guzel cekilisi hakkiyla yapmak istiyorum.. 

Kargo tabii ki benden! :))
Cekilisi yilbasi telasina ve yogun kargo trafigine girmesin diye 3 Ocak'ta neticelendirmek istiyorum. 3 Ocak'a kadar yapilan katilimlar kabulumdur sonrasi bir sonraki cekilisi heyecanla bekleyebilir :)

Ne dersiniz oldu gibi?! Hediyelerim mi neler!???:)) iste buyrunnn..

Simdiden herkesee mutlu yillarrrr ho ho hoooo!!!!


- Harika bir 2014 Ajandasi! ( Masmaviii)
- Bebak Aci Badem Makyaj Temizleme Sutu! - favorim!
- Bebak Aci Badem Makyaj Temizleme Mendili!
- Urban Natural's in Kalojen ve Keratinli Sac Bakim Maskesi!! ( bu da diger favorim yeni yilda mukemmel saclarinizin sirri olacak;) )
- Ve cici bir cift kupe!

Hadi bakalim! Heyecanla katilimlarinizi bekliyorumm!!! :))

Idil.

Hello ladies and gents!

Sorry that i won't be sending these gifts overseas so i think there is no point to tell you how to enroll.. Really sorry about that:( but if you are in Turkey at the moment and will stay here for a while please let me know and i sure will be telling you everything about this!

Till then i wish u a very happy new yearr!!!

Love,
Idil.

20 yorum:

  1. izleyicinim
    http://instagram.com/akdenizoguzz
    aynı zamanda takip ediyorum
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. canım haftalardır aynı sorunu yaşıyorum blogunu takip edicem ama edilmiyor :/ maalesef isteğinizi gerçekleştiremiyoruz diyor... yani katılıcam ama katılamıyorum ki! :)) instagramı da daha kullanmayı çok beceremedim ama bi deneyeyim belki ordan yapabilirim :)) ama şu blog takip edememe durumuna bir bak istersen ayarlarına filan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bazen tutukluk yapio bu seyler bize engel olmadina izin veremeyiz! Blogunda paylasip bana linkini ve mail adresini yorum olarak yazabilirsen dahil ederim hemen seni de olur mu?! Opuyorum!

      Sil
  3. instagramdan paylaşmayı beceremedim canım :/ baya bi uğraştım ama yok yapamadım :S sanırım katılamıyorum çekilişe :) katılan arkadaşlara bol şans :) ajandada gözüm haldı ama hihi :))))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Blogunu takip ediyorum.
    Instagramdan paylaştım http://instagram.com/p/iOn_bGOgvM/
    Sevgiler :-)
    tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Bol şans dilerim Tuğçe!!

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    dünden beri gfc den sizi takibe alamıyorum, baska blogları alabiliyorum ama sizi olmuyor anlamadım ben de. bloglovinden aldım umarım kabul olur.
    eceninadresi olarak
    http://www.bloglovin.com/eceninadresi
    huysuzpati@gmail.com
    yine ne olur ne olmaz instagramda da eceninadresi olarak katıldım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba huysuz pati :) anlamadım niye boyle yapıyor bana gfc :( ama sorun değil benim çekilişte niyet önemli! Mutlaka dahil ediyorum çekilişe seni de! Bol şans!!

      Sil
  7. Merhaba umarım bu yepyeni yılda beklentileriniz gerçekleşir:)) GFC de sorun var sanırım tüm gün uğraştım olmadı ben de ladyxx kullanıcı profilimle bloglovinden takibe aldım çekilişi Twitterdan duyurdum
    Mutlu yıllar diliyorum
    https://twitter.com/GlayBerber/status/415221545334628352
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. merhaba
    gfc ve g+:Elif Ekici
    bloglovin:eiffelif
    instagram hesabım yokk
    cancer_elif_gs@hotmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. merhabalaar:) saçma bi şekilde gfcden izleyemiyorum tüm tarayıcılardan denedim:/ ben de instagramdan hallettim :)

    http://instagram.com/kirpikkiz

    http://instagram.com/p/iOLJPMFvLl/

    https://plus.google.com/u/0/117178574416460661941

    http://www.bloglovin.com/kirpikkiz

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    hadi bakalımm bol şans hepimizee:)

    YanıtlaSil
  10. bende geldim :) ig ve blogtan takipteyim .. 2 kız annesi olarak kız çocuk can'dır diyorum hayırlı doğumlar ..

    stavasoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. merhaba, gfc den maalesef takibe alamadım.
    bloglovinde takipteyim. http://www.bloglovin.com/a2i2e
    a2i2ern@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. merhaba, gfc izlemeye alamadım. g + çevrelere ekledim. perihan i
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,
    GFCden izleyicinizinim.(Esra çevik) Google+ takip ediyorum.
    İnstagramda yazgulusu ismiyle paylaştım fotoğrafı. link:http://instagram.com/p/iQ1ftip7Hq/
    yazgulusuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. google plus'tan (jalem) da instagram.dan (jaleninalemi) da takipteyim;)

    YanıtlaSil
  15. g+: pervin e ve bloglovinden takip ediyorum
    http://www.bloglovin.com/pervineren90
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  16. merhaba...gfc de sorun var galiba takibe alamadım...
    bloglovinde ve google+ da takibe aldım...
    bloglovin: tugbaigde
    google+: tuğba iğde
    mail: tugbaigde@hotmail.com

    YanıtlaSil