7 Temmuz 2013 Pazar

Biri hobi mi dedi!?!?

Galiba benim en buyuk hobim kendime yeni hobiler cikarmak..:)

Zentangle'dan fransizcaya, yoga'dan fotografciliga herseye birazcik bulasiyorum! 

Simdi de yuksek giriste kocaman balkonu olan ve koca bahceli bir apartmana tasininca tahmin edin yeni hobim ne oldu?! Gardening of course! Ciceklere boceklere yesilliklere sardim!

En yeni favorim de succulentler! Canim arkadasim kurabiye guzeli Mine'nin nikah favorlariyla basladi butun macera :)) sonra ben de yeni saksilar ve toprak alip sukulentlerimi uretmeye basladim!! 





Sukulentlerin bakiminda bir kac onemli nokta var bildigim sizlerle de onlari paylasmak isterim. Bir kere cook su sevmiyorlar kaktus gillerden geldikleri icin kendileri;) ve gunes! Direk oglen sicaginin dik gunesini sevmez ama sabahin serin sicakliginda bir mornin sunshine harika olur onlar icin.. Ayni benim ilk asamada gunes gostermedigim sukulentim gibi sizin de sukulentinizin yapraklarinin arasindaki bosluk artiyor ve boynu semaya dogru uzuyorsa, gunes arayisina girmistir bizim minik! Yani gunes  iyidir. Cogaltma isine gelince de bu tatli minik yapraklarindan uruyor! Guzel haflf nemli tutacaginiz bir topraga yapraklari gommeden! Hafifce topragin uzerine birakiyorsunuz! Biraz gunes, az su, sansiniz da yaver giderse oh ne ala! Yeni minik sukulentleriniz kok salmis ve hazir demektir!

Toprak, insanin elektrigini alir. Iyidir. Uretkendir. Can'dir. 

Su ahir omrumuzde bizden geriye birseyler kalsin istiyorsak belki bizim de agac kesen degil agac diken olmamiz gerekir!

Bir ay sonra paylasirim sizlerle succulentlerimin gidisatini! Wish me luck! And keep up!

Guzel bir hafta olsun,

Me, xo


2 yorum: