15 Kasım 2013 Cuma

Bilin Bakalım! / Guess What! :o)


İşte beklenen an, instagramdan bemi takip edenler ( @beautifulmesss) çok daha önce aldilar bu guzel haberi. Sizlere biraz daha heyecan yarattim :))) benim gibi sabirsiz olanlar var ise hemen beni ekleyebilirler :))


Evet! It's a girl. 
Yaklasik 4,5 ay sonra aramiza bir cimcime daha katilacak, insallah :)

Anne olan, olacak herkes bilir.. Bu isin cinsiyeti yok.. Dokuz ay icinizde besleyip buyuttugunuz canli sizin gozunuzde dunyanin en kiymetli varligi.. O ne kiz ne de oglan.. O can :)

Ama hep derler ya anneler bilirler! Bana o kadar senin oglun olacak diyenlere hep "belki erkek gibi bir kiz dogururum" diye yanit verdim.. Icimden kalbimden hep kiz geciyordu.. Ye tatliyi dogur hakki'yi sozunu de burada yalanlamis oluyoruz cunku yedigim tatlinin hesabini artik tutamaz hale geldim :) gerci hala bir cok oglu olan arkadasim bana da ilk kiz demislerdi dese bile biz su an kizimiz olacagina bayaa kanalize durumdayiz.. Ama soyle yakisikli bir delikanli geliyorum derse ona da hayir diyemem dogrusu.. Saglikla gelsin.. Kucagima alip kokusunu duyayim.. Gerisi umrumda degil! :)

Ama iste it's a girl!

Bir onceki postu okuyanlar bilirler.. Bu ayki hedeflerden biri de baby girl'e isim bulmak! Ne kadar zormus ama!!! Degisik bisiy olsun diye dusunurken butun degisik isimlerin artik cok yaygin ve populer hale geldigini gormek de bir ayri ilginc.. Dur bakalim.. Aklimda bir iki supriz isim var.. Bu arada bebisimizin en favori teyzesi olmaya aday sacakli blogunun sahibi arkadasima da bu gorevi paslamis olabilirim.. Sagolsun kendisi iyi bir okur ve iyi bir sinema izleyicisi.. Bu kanallardan da guzel isimler cikacagini dusunuyoruz! Cok yakinda sizlerle de isim seceneklerimizi paylasacagim.. Ama sizlerden de gelecek isim onerilerine kapilarimiz sonuna kadar acik! Kizim ve ben yorumlarinizi heyecanla bekliyoruz! ;) 


Yeap! It's a girl! We are expecting a little baby girl in April! As you ( mother an preggos :) ) know ( i know you do!) there is no gender in babies. That little one who grows in you is genderless for you. It's you heart, it's your soul. So even if it's a boy i couldnt be more happy than knowing that it's healty. That's all matters. But secret to be told i always knew that it is going to be a girl! ( winks!)


About finding name for the little one! Is a very hard work!:) i may have my friends help me! And you as well. So if you know cool names which could be suitable for my cool little lady, please leave a comment for us. My girl and i would be very happy to hear your toughts!

See ya!
Xo
All images are used for this post from google search for "it's a girl"

3 yorum:

  1. Ayy bir kız arkadaş daha mı geliyor bizee:) Ne güzell<3 Valla daha 1 saat önce şeker yükleme testinde kan alan kişi kesin oğlun olacak diye kehanetini söyledi bana.Kız diyorum.Sen yinede fazla kıza hazırlık yapma diyo yaaa:)) Ay valla insanı şüpheye düşürmüyo değiller hani:)) En önemlisi sağlıklı olsunlar inşallah. Çok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyor geliyor.. hem de en yaramazından peşinden bizi en çok koşturtacak türden ;) Hazır mısın? :):):) şu şeker yüklemesinde illahi şekerli su mu içmek gerekiyor? şöyle güzel bi fondu yesek? üstüne bi Mocha içsek? :) Şahsen ben şu an her gün yükleme yapıyorum kendime :)
      Umarım sonuçların güzel çıkar.. Yaramazları sağlıkla kucağımıza alırız..
      Ben de çok öptüm!

      Sil
  2. tek seçenekten ileri gidemedim daha ya, du bakalım! :)
    yalnız odamı kaptırma fikri beni biraz tedirgin ediyor... :/

    YanıtlaSil