30 Haziran 2014 Pazartesi

Başlangıçlar!

Her Pazartesi her ay başı her yeni yıl bir sürü sözler veriyoruz kendimize.. Şunu yapıcam.. Buna başlıycam.. Oluyor mu? Kısmen.. Bazen.. 

2 Temmuz benim doğum günüm. 32'ye mi giriyorum ne?! Hep 30 yaşımda nasıl bir kadın olacağımı merak edersim şu an 31 yaşında bir çocuk gibi hissediyorum.. 

Ancak o kadar çok şey değişti ki hayatımda.. 

Öncelikle Mavi.. Tüm dünyamı değiştirdi.. Beni değiştirdii.. Anne oldum.. Daha önce hiç bilmediğim bir dünyadayım artık.. Sevginin, kaygının sonsuz olduğu bir dünya..

Çalışmaya başladığım günden beri ilk defa işsizim.. Yani anneliği saymazsak.. It's a serious job, right!.

Kendi keyfime başladığım instagram ve blog paylaşımlarım bir çok insana ulaştığım çok güzel bir paylaşım platformuna dönüştü..

Kilo aldım! Evet sebebi dünyaya 4,5 kiloluk bi dünya güzeli getirmiş olmam olsa da yıllardır olduğumdan on kilo fazla bir yag kütlesiyle dolaşmak büyük bir değişim!. Çok da keyifli sayılmaz..

Bütün bu değişimlerin arasında, yaşadığım yoğunlukla bazen ne istedğimi ve bunun için ne yapmam gerektiğini unutuyorum.. Ve geçip gidiyor günler..

Ben de bu sabah Mavi'yi uyutup, kahvemi içerken birşeyler karaladım..

Ne yapmak istiyorum.. 

Bunun için ne yapmalıyım..

Sizlerle de paylaşayım ki.. Bana polislik yapın.. :)) beni takip edin.. 

El yazısı paylaşacağım sizinle.. Fotoğrafları büyüterek okuyabilirsiniz..

Kağıt kalem daha gerçek geliyor bana.. Old fashion way..

Hadi buyrun bakalım bu aralar kosa vaaedede ne yapmak istiyorum ne yapmalıyım vol.1. Enjoy!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder