29 Mart 2013 Cuma

Inspiration everywhere!

Size de oyle oluyor mu? Bana bu ilham hep uygulayamayacagım anlarda gelıyor..:) otobuste, iş yerinde, annemlerde, bi arkadaşın evinde.. Hep ama hep "sonra mutlaka yapmalıyım!" Seklinde kendini gösteriyor! Vallahi kendimden sıkıldım ;)) bu ay için pinterest projeleri sözum vardı ya.. Bir bucuk tanesi basarıya ulaşabildi. Yani bir basarı bir de attempt söz konusu.. Ama dur bakalım önumuzde koca bi haftasonu var!!

Paylaşmadan da edemeyeceğim bu aksam keşfettiğim bi blog da bu inspirationlardan biri oldu.. Şiddetle tavsiye edilir.. CafenoHut.blogspot.com yoo otobusten yazmıyorum bu blogu. CafenoHut'la gelen inspirationı creationa cevirmemek için hiç bir bahanem yok.. Sanırım benimkine kısaca tembellik diyoruz. Ama iş değiştirme ara döneminde yıllık izinde olduğum için bu tembellik sanırım biraz well deserved, don't you think?

Söz yarın telafi edicem.

Sleep tight!
Xo



2 yorum:

  1. Böyle şeyleri evimin orasına burasına asmayı çok seviyorum, artık çalışmamama ve oldukça tembel bir hayat sürmememe rağmen ikinciye bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de bayiliyorum! Marc Johns diye bir adam, yani bir adam derken harika bir artist:) ilustrasyonlari var. web den bir kontrol edin cok seveceksiniz yaptigi cizimleri! Uvv bu arada cok kiskandim tembelliginiziii ben de istiyoruuummm!!!

      Sil