20 Nisan 2013 Cumartesi

U laa laaa! Blogları Arası Pano Doldurmaca!

Çok sevdiğim blogunu da severek okudugum can KarrRrdeşim Saçaklı! çok yakın tarihte bir swap planladı. Bloglar arası katılmak isteyen herkes istediği kadar kişiye keyifli renkli eğlenceli ve o kişinin sevebileceği şeyler gönderecekti. Sağolsun beni de işin içine dahil etti ve bana ilk postayı ulaştıran da kendisi oldu!

Velhasıl kelam kendisi beni 15 yıla yakın süredir tanıdığı ve ömrümde bana en çok hediye alan arkadaşım olduğu için bana daha önce vermediği şeyler bulmak epey zorlayıcı olmuş onun için, bunu zarfa sıkıştırdığı mektuptan biliyorum :)! Same here! Ben de bu akşam bi ciciler hazırlayıp Pazartesi postaya vereceğim, bakalım neler bulacağım panolara asmaları için! Farklı bir kaç kişi de seçtim tabii. Umarım beğenirler! E bu iş çok eğlenceliymiş! U laa laaa...!

A bu arada yes ben bir Yengeç'im ve Pooh hastasıyım! You can't blame me right?


1 yorum:

  1. :)Çok güzel fikir.Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil