5 Mayıs 2013 Pazar

May the 4th Be with You!

4 Mayis Dunya Star Wars gununuz kutlu olsun! 1 gun gecikmeli de olsa "may the force be with you" dileklerimi sunarim!

Hani Nisan ayi'ni degisim ayi ilan etmistim de aylik hedeflerden kacmistim ya bi parca;) Mayis oyle olmasin dedim hemen ilk hafta hedeflere giristim;) simdi kahvem gazetem ve internetim esliginde kendime yeni hedefler belirliyorum. Yeni derken bazen gectigimiz aylarda accomplish olmamis ya da aliskanliga donusmesini umut ettigim seyler tekrar tekrar listende yerini aliyor o ayri! Ama bu ay guzellesen havalarin da etkisiyle hersey supper olacak gibime geliyor!

Bu ay ki onceliklerimden biri de blogum! Mumkun oldugunca cook insana ulasmak ve daha fazla paylasimda bulunmak istiyorum, yani bu ay biraz basinizi agritabilirim ;)

Yine bu ayin hedeflerinde mevsim degisimine istinaden evle ilgili organizasyonlarda yerini aldi.. Yazlik kislik degistir vs gibi..

Bugun aksam ilk defa bi dogaclama tiyatro izlemeye gidecegim.. 20:30 da Drunken Duck'ta.. Gelen olursa beklerim..

Bu arada instagram kullaniyorsan iste hesabim: @beautifulmesss burada yayinladigim fotograflarimin bin milyon kati orada( evet su abartma huyuma da care bulmak lazim :) )

E hadi bakalim, happy may'ler diliyorum :)

La Vita E Bella!

Live it.

Xo





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder