11 Temmuz 2013 Perşembe

Tirnaklar Foraa!

16 yildir tanidigim ve o gun bugundur yaraticiligini kiskandigim bi kiz var! Kod adi PP! Pinar'la ben lisedeyken tanistik, ivirik zivir birsuru sey turetmekten ve uretmekten pek hoslanir ve pek de guzel seyler cikartirdi ortaya.. Fikir uretmekten ve bulasmaktan, yani ucundan accik tuttmaktan baska birseyler pek yapamayan ben de pek bi kiskanirdim!

Velhasil kelam bu kiskancligi firsata cevirip ;) Pinar'la taaaaa bugunlere gelen bir dostluk kurduk! Taaaaa derken 60 yasinda degiliz tabii de bakmayin artik ;)...


Velhasik kelam Pinaritoo nail art'a merak salmis.. kendisi aslen pek yetenekli oldugundan, ortaya inanilmaz modeller ciktii..

Gun itibariyle bana yakina tasinacagini ogrendim ( yiippiieeee) ama oncesinde her firsatta gidip gelemiyoruz birbirimize diye bana bu sahaserlerden takma tirnak yapmasini istemistim!! Tasinsa bile yapacak diye umuyorum! Gerci cok da fark etmez tasindiktan sonra her aksam giderim yepisyeni tasarimlar yapar o bana:)) 

Asagidaki resimler biraz sneak peak olsun pinar'in yapabildiklerine.. Ama deneylerini  birebir benim ustumde uygulamaya baslayinca sozum olsun daha cok foto paylasicam. 

Kim bilir belki pinar'da konuk yazar olup bu muhtesem tirnaklari nasil yaptigini anlatir!
Ben de deneyecegim tabii :)) hoby queen olarak geri duramam degil mi!:)

Keep shining peeps.
Xo




2 yorum:

  1. Cok sevgili Idil, oncelikle soz verdigim tirnaklarinin hazir oldugu mujdesini vereyim, iltifatlarin icintesekkurler :) sen bikana kadar da tirnaklarini suslemeye devam edecegimden emin olabilirsin, kafamda cok fikir var. Ilerleyen zamanlarda tutorial'lar hazirlayip sizinle paylasabilirim...

    ^.~

    YanıtlaSil
  2. Uvvv!!! Bir Do It Yourself videosu hazır tırnaklar kadar mutlu eder beni ve izleyenlerii! Hatta o video da yaptığımız tırnakları küçük bir çekilişle hediye bile edebiliriz ne dersin? :)

    YanıtlaSil