27 Ağustos 2013 Salı

Abarttim mi ne?

Bir post yazdigim zaman buradan bircok kisiye ulasabiliriyorum, bu cok keyifli. Ancak bunu daha da keyifli kilan burada yazdiklarimin benim bilinc altimdan su yuzune cikiyor olmasi.. So this blog helps me.. Ne istedigimi fark etmeme.. Kendimi dinlememe.. Yeni seyler kesfetmeme.. Son yazdigim post' u hatirlayaniniz var mi? If not buraya bi tiklayip hatirlayabilirsiniz.. What for? Demisim.. :) dedim ya, yazdiklarim size ne kadar isliyor bilmiyorum ama galiba ben yazarken bayagi bi isleniyorum.. Buyuk degisiklikler var hayatimda.. Guzel olacak degisiklikler.. Hayatimi isildatan, fakat korkutucu.. Tum buyuk degisiklikler gibi!

Demiyorum ki blog yazin.. Ama bisiler yazin.. Ya bos bir ajandaya, bir kitabin son sayfasina, ya da hic kimseye gitmeyecek bir maile yazin.. Ne istiyorsunuz hayattan.. Kendinizi dinleyin.. Fark edin, niye yasadiginizi, nefes alin.

Yasayin.

Ve sizi gelistirmeyen, mutlu etmeyen herseyi geride birakacak kadar saygi duyun kendinize Robert Tew'in dedigi gibi..

O dedi diye degil.. Ben dedim diye degil..

Kendiniz icin..

Hadi bakalim..

:)

Buyuk degisim mi ne? Yakinda cikar kokusu.. Duyarsiniz ;)))

Idxx

2 yorum:

  1. Yoksaaaa bebiş mi geliyor kii? :D hihihh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha :) daha henuz o kadar abartmadim ;) ama ona da cok direnemeyebilirim ;))
      😘

      Sil