4 Ağustos 2013 Pazar

Topraklı Hobiler!

Sizi bilmem ama iş dünyası bazen benim canıma okuyor! Yorgunluktan, stresten kaygıdan yaşamsal fonksiyonlarımı yitirmis gibi oluyorum..

Boyle anlarda habire yenisini buldugum hobilerim cok isime yariyor.. En guzeli de zannedersem negatif enerjiyi kelimenin tam manasiyla toprakladigim :) bu skulent isi oldu..

Dun cok sevdgimiz dostlarimiz mine ve Ali'yle kahvaltidan sonra Urla'ya dogru "kucuk" bir yolculuga ciktik..:) kocacigim sayesinde bir tanidik seraci bulduk.. Tabii ki Mine'yle ben cennete dustuk ancak beyler kasaya geldigimizde birazcik gecici hafiza kaybina ugradilar :D saka bir yana cookk tatli seyler aldik.. Hazir aranjmanlar da vardi tabii ama biz Mine'yle ortaya kendi tasarimlarimizi cikarmak icin ham malzemeler aldik..! Urla'dan sonra oraya kadar gelmisken Alacati taraflarina gidip balik yememk olmazdi..;) muazzam bir mekanda dostlarla harika bir gece de haftasonunun balli lokma tatlisiydi!

Ben de uzun guzel bir pazar kahvaltisindan sonra kendimi skulentlerime adayip cook guzel topraklandim..:) %100 tavsiye edilir!

Siz pazar gunlerinizi nasil geciriyorsunuz?!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder