26 Kasım 2013 Salı

A little optimisim or not?

Size de bazen anlamsiz geliyor mu.. Her sabahin kor saatinde uyanmak, cok calismaniza ragmen memnun edemediginiz insanlarla dolu isyerleriniz.. Giyinmek! - cogu zaman ortunmekten cok daha ileriye tasimak icin sacma sapan kiliklara girdigimiz durum!- makyaj! Daha da sacma durumlara girdigimiz kendi yuzumuzden memnun olmama ve yenisini cizme istegi.. Isten direk eve donsen bile kafandaki kendine zaman ayirmak icin planladigin onca seyden yapabildiklerinin sadece yemek yemek ve tv ile sinirli kalmasi.. Bir evin canli bir mikroorganizma gibi kendine kendine bu kadar dagilip kirlenmesi?!.. Sabah sen servise binerken bes karis suratli genclerle dolu arabalara, omrunun sonuna yaklasmis yaslilarin keyifle sabah yuruyusu yapmasi.. Senin tatil planlarini hep emeklilige ertelemen.. Elindekiler yerine elde edemediklerin icin didinmen.. Cocuk yapmaktan korkman, sanki sen daha hic bir doyum almamissin gibi hayattan, bir baska canliyi doyuramamaktan cekinmen..! Cok sevmene ozlemene ragmen arkadas ve ailene bir telefonu bile cogu zaman cok gormen.. Uzak durman..

Bana feci sacma geliyor.. Bazen tabii..

Bazen de ayaklarimi gok yuzune uzatip "ucuyorum!" Diyorum ve bir sacma gunun daha ustesinden geliyorum..

Sana guzel bir gun dilerim..

Hadi ben kactim.

Oh yeah, sorry not gonna translate this one.. But you know.. Regular bordem.. Life.. Sometimes it's hard to find the meaning.. And trying for finding it seems reaaly stupid. 

Yeah, sometimes. Not always. 

Have a good one.
Xo

3 yorum:

  1. bu tarz düşünceler çoğu zaman benim beynimde de dolaşır :) zaten bu yüzden işim normal bir iş değil ya :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çırak lazım mı? belki benim de normal olmayan bir işe ihtiyacım vardır! Zaten Ocak itibari ile işssiz olacağımdan yanında seve seve staj yaparım usta ;))))

      Sil
  2. ahhahahha gel yavrucuğum gel :)))) biliyo musun işleri daha da oturttuğumda 1-2 kişi yetiştirip seansların bir kısmını onlara paslayacağım çünkü ben eğitim seminer ve kitap yazma konularında yoğunlaşmış olacağım seanslara girmeye çok zamanım kalmayacak. komisyon usulü çalışma yapmış olacağım onlarla :) yani ciddi ciddi böyle bir projem var :) yalnızca buna azcık daha zamanım var :)))

    YanıtlaSil