2 Mart 2013 Cumartesi

Hayat Degisiyor!

Coookk zorlu bir donemden gectik esimle.. Son iki ay icin oyle guzel hatiralar yok hayatimda.. Maddi zorluklar ve bolca mucadele vardi.. Belki bu sebeple pek yazmaya yeltenmedim buraya.. Ama subat sonu itibariyle, yani welcoming March!, hersey degisti, gelisti ve guzellesti!

Birincisi medeniyete tasindik! Medeniyetten kastim dogalgaz ve fiberoptik internet :D ha! Eski evimden cok uzak degil bes dk berideyiz! Ama daha guzel bi apartman! Koskocaman bir balkon ve parka bakan bir salonum var! En kisa zamanda ufak ayrintilari da yerlestirdikten sonra kisa bi home tour sozum olsun size!

Evimi nasi mi yerlestirdim! Su kiz var ya su kiz http://sacaklininnotdefteri.blogspot.com/?m=0 bu kiz olmasa imposible! O benim canim.. <3

Evimin ilk kahvesini (take away) de olsa onunla ictim, ilk bulasigini onunla yikadik! Ve ilk gecesinde o da bizimle birlikte kaldi.. Can'dir kendisi, canan'dir.

Guzel seyler oluyor, olacakta! Mart ayi icin kucuk guzel umutlarim, aklimda bu ay icinde tamamlamak icin bir suru hedeflerim var! Yarin onlari paylasayim sizinle..

Audrey Hepburn demis ki : " nothing is impossible, the word it self says " i'm possible" dogru soze ne denir. Sadece isteyin, calisin ve olsun!

Mutluluk.

I, xo





1 yorum:

  1. buradan bu vesileyle yeni işimi takdim edeyim: her türlü ev yerleştirme işi yapılır! :))

    kurban olsun karrrdeşin sanaa! :)

    YanıtlaSil