3 Mart 2013 Pazar

Mart hedefleri!

Yiippiiyyaaayooo!

Dedim ya Mart guzel basladi.. Beni odullendiren Mart ayinda ben de bisiler yapmaliyim diye dusunuyorum! Bu sebeple guzel Mart hedefleri belirledim kendime.. Bakalim Nisan basinda ne kadarini gerceklestirmis olacagim!

1. Pinterest'ten gordugum 3 tane DIY ( do it yourself) projesini kendi yontemlerimle hayata gecirecegim. Mostly home decor olur saniyorum, since we just moved in!

2. Haftada 2 gun yaptigim 34 dk.lik Yoga seanslarini minimum 3 gune cikarmak! -igh, zorlayabilir!

3. Henuz kapisindan bile girmedigim - sacakli'nin odasi diye tabir ettigimiz :)- misafir odamizi optimum sekilde kullanmak adina dekore etmek!

4. Kac aydir kitap bitirmisligim gorulmedi, tek yaptigim baslamak.. Su an okudugum 9 kitap var desem inanir misiniz? Mart'ta en az iki kitabimin final page'ini gormek lazim, ne dersiniz?

5. Cook at home more! Yeni eve tasininca masraflar artti tabii.. Bu sebeple hadi disaridan soyleyelimler azalmali.. Hem healty hem ekonomik!!!

5 tane yeter cok da zorlamamak lazim.. Focus!

Hadi bakalim, hokus pokuz, let's make life even better! Biliyorum yapabiliriz! ;)

Sevgi, saygi, bol kahve!

Me, xo



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder