26 Mayıs 2013 Pazar

Life!

O kadar bogulmusuz ki yasiyoruz zannetmeye, yasadigimizin farkina varamiyoruz. Kariyer, iyi ev, araba.. Hirslar! Bogulmusuz! Her gun sabah ise giderken vapura kadar bir 15 dk kosturuyorum! Evet , kosturuyorum. Gecen dedim ki kendime. Yuru. Kosma. Sakin ol. Hayati icine cek.

Kus sesleri duydum o sabah ilk defa, yasemin kokusu geldi burnuma.. Gullerinin yapraklarinin tozunu sabahin korunde! Fircayla temizleyen bi teyze gordum! Bekcisi oldugu barin yerlerini silmeden once yaninda paspasi duvara yaslayip, kahvenin ve sigaranin keyfini suren bi adam da. Hayatin tadini cikarmali dedim kendi kendime. Ama sadece hayatin, bi hobi, bir is, "biri" nin pesinden kosmadan, hayatin pesinden kosmadan sadece tadini cikarmali dedim.

25 dk surdu yuruyusum, vapuru kacirdim. Ise gec kaldim. Ama degdi.

Siz'de ise gec kalin bi gun. O'nun caresi var. Ama hayata gec kaldigimizda yapacak hic bisi yok, gecmis olsun.

Laf olsun diye degil, harbiden "enjoy the moment". Please.

Love love,
I. Xo







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder