6 Temmuz 2013 Cumartesi

El min-el Hayat!

Nasil geciyor gunler! Kimi zaman hayata dibine kadar tutunuyoruz kimi zamansa beni kendime birak yalniz birak hayat diyerek ona sirtimizi donuyoruz..

Yani ben boyleyim.. Biraz gel-gitli hislerle bakiyorum dunya'ya.. Boyle yasiyorum.. Bir on dakika icinde bile buyuk bir degisiklik gorebilirsiniz bende.. Weird! Yes, but what can u do.. :)

Direndik.. Ilk defa boyle canli, boyle hayat dolu hissettim kendimi yuzlerce kisiyle ayni anda yuruyup, tuylerimizin ayni anda diken diken oldugunu hissettigimde! Tencere - tava sesleri sayesinde ilk defa tanistigim komsularimin guler yuzunde gordum bir kez daha hayatin guzel yuzunu.. Canli, yasayan yuzunu..

Ne kotu gunler ama bir o kadar da icinde muhtesem guzellikler barindiran gunler gecirdik, geciriyoruz.. Bir agac icin cikti insanlar sokaga evet. Ama butun bu yasadiklarimizin birikimi olarak, kan ugruna hirsli bir sekilde degil, inat ugruna gergin bir sekilde degil bir agac'in golgesinde guzel bir sekilde direndiler ozgurlukleri, sehitleri ve guzel yasamak icin. Cok da guzel oldu. Bir kez daha gurur duydum. Ben Turk'um. 

Bugun Cumartesi.. Guzel bi kahvalti, balkonda kahve keyfiyle blog okuma ve yazma.. 

Bolguma geri dondum.. Hazir olun.. Bol bol okuyacaksiniz roller coaster hayatimi..





Keep shining peeps!

Love and be loved.

Hayat guzel,
I.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder