24 Ekim 2013 Perşembe

Sagim solum sobe! / hide and seek!

Gozlerimiz kapali cogu zaman.. Gercekten.. Biz acik zannetsek de goz bebeklerimizden isik suzulse ve karsimizdaki nesnelere carpmadan ( cogu zaman! ) yuruyebilsek de bu gozlerimizin acik oldugu anlamina gelmiyor..

Ise giderken her gun gectiginiz yoldan bugun bakarak gecin.. Gozlerinizi acarak.. Saginizda solunuzda ne var, kim var?..  Bunu fark ederek.. Neler goreceksiniz.. Ne guzellikler! Ne trajediler, ne komiklikler.. Hayata dair hersey!

Oyle hizli akip geciyor ki hayat, biz icinde sadece bir saga bir sola kosusturup duruyoruz.. Durmak yok!

Ben bir aydir her oglen bahcesinde turladigim yerin guzel ciceklerini bugun gordum.. 

Sabah ise gelirken gazete dagitan motosikletliyi.. Benden bile! Erken kalkip dukkanini coktan acmis, kapisinin onunu supuren kirtasiyeciyi, apartmandan copleri cikaran kapiciyi ve kokay gelsin demeyi ihmal etmemem gereken yerleri silen belediye gorevlisini.. Ve servis bekledigim durakta hergun deli gibi birbirleriyle oynayin uc kopegi.. Sanki dunyada bir tek onlar varmis, hic dert tasa yokmus gibi oynuyorlar her sabah.. 

Hadi siz de acin gozunu de hersey sakladiginiz yerden ciksin..

Goz banyosu icin ogle arasinda iphone'la cektigim iki guzel an'i da paylasmak isterim..

Ben gozlerimi actim artik darisi basiniza..;)

Idil. Xo




We walk around with our eyes closed, believe me. Even tho we like to think the otherwise, even tho we are able to walk without crushing into anything, this does not mean that our eyes are open. 

Today or anyother day ( on your way to work maybe) look around and see.. Don't you just rush it.. Realise whats around you. You will see lots of joy, beautiful things even tragedies maybe.. Anything belongs to life!

Time/ life is running so fast. That is why we keep running all over the place.

I just realise (after agreat time of working at the place) how beautifull our company's garden. How beautiful flowers we have.

In the morning, I realise the man who opens his shop even before i wake up, the man who delivers the paper to tour door. And the three lovely dog who play like five years old kids( maube they are, who knows!) 

Come on. You open your eyes and let things go out from where they have been hiding from your eyes..

I opened mine.

So i wish for you the same.

Enjoy the pic.s from the garden ;)

Idil.xo

3 yorum:

  1. canım öyle güzel yazmışsın ki keşke herkes bu farkındalıkta olabilse. İstanbul'da olduğum dönem en çok bu beni şaşkına çevirmişti. dünya kimsenin umrunda değildi ve herkes bir yerlere koşturuyordu. ne kafasını kaldırıp gökyüzünün güzelliğini gören vardı ne çimenlerin yeşilini fark eden... denize bile bakan yoktu benden başka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla aslına bakarsan öyle bir engameye kapılmışız ki, farkındalığım olsa bile gördüğün gibi güzellikleri çoğu zaman ben de ıskalıyorum.. Arada silkinip kendime geliyorum bi bakıyorum etrafım güzelliklerle çevrili.. Bebeğim gelince belki biraz daha yavaşlatabilirim hayatı.. tadını çıkarabilirim... Umarım sen de herşeyin tadını çıkartıyorsundur.. Istanbul'un, Izmir'in, enerjinin.. güzelliklerin...Ha tabii bir de instagramın ;)) xoxo

      Sil
  2. ben her zaman keyif yapa yapa yaşama taraftarıyım :) dilerim sen de istediğin gibi yavaşlatabilirsin hayatını. o zaman işte göreceksin yaşam ne kadar zevkli ve huzurlu :) bambaşka bişey oluyo o zaman dünya :) bebeğinle harika huzurlu anlar paylaşacaksın daha neler neler :) harika günler sizi bekliyor :) ben keyif insanıyım, dünyanın tadını çıkarmak için doğmuşum eminim :))) hahhhaaa evet instagramın da tadını çıkarmaya başladım :) yeni yeni öğreniyorum :D 2 fotocuk paylaştım bile :D

    YanıtlaSil