19 Ekim 2013 Cumartesi

Yenilik iyidir.. Change is good, right?

Son zamanlarda hayatimda bircok yenilik oldu.. Buna blog tasarimimi da eklemek istedim. Hem sonbaharin gelisi, hem yeniliklerin yeni yeniliklere olan ihtiyacindan, sabahtan beri kurcukluyorum blogu.. 

Ve artik ingilizcemin yettigi kadar yazdiklarimi ingilizce de tekrarliyor olacagim ki bir cok insana ulasabileyim :) 

Hadi birlikte bir kahve icip yolculuga cikalim..

Fikirleriniz degerli.. Ne dersiniz nasil olmus?..

xo

There has been so many big changes in my life.. And i wanted to change my blog design too. It's because Autumn has come and changes needs more change! So that i have been fixing up some new changes on the blog..

Hope you like it.. Your opinion is important so if you like to share what you think, i will be greatfull..
And yes one of the changes as youu se from now on i will be writing in english too ;))

So let's have a cup of coffee and take a trip together..

See u soon! ;)

Idil, xo

4 yorum:

  1. Ozaman sounds good♥♡♥♡

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim http://tabiatvesaglik.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileği ile,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Begenmenize cok sevindim.. Yorumlarinizi beklerim.

    Sevgileriniz ulasti cok uzun yol gitmeden ben de Izmir'deyim. Bi kisa yolculukta benden size sevgilere gelsin..

    Idil.

    YanıtlaSil