28 Temmuz 2013 Pazar

Keşif!

Bakın ne keşfettim! Hem yalnız beylere hem tembel erkeklere hem de akıllı kadınlara duyurulur :)

Ben çok fazla girişimci ruha sahip olmadiğim icin olanları çok kıskanıyorum.. Benim ruh biraz hazırcı olabilir :) 

İşte bu hazırcı ruhuma hitap eden Erkekpaketi.com'da bence süppper bi girişimcilik ve yaratıcılık örneği.. Fikrin ortaya çıkış hikayesi de ayrı bir hikaye.. Sürprizi bozmayayım da, siz sitelerinden okursunuz..

En çok hoşuma giden de sitede seçtiğiniz paketin istediğiniz zaman aralıklarıyla size yollanmasıı :) böylece yukarıdaki duyurulur kısmına akıllı kadınlara sevgililer ve eşler kadar oğlu uzakta okuyan/ yaşayan anneleri de eklemek mümkün.. Böylelikle gözleri arkada kalmayacaktır.. 

Ben kocam için bi güzel paket aldim erkekpaketi.com'dan :) kocamdan da kocaman bi "teşekkürler karıcım" kaptim ;) bu arada bizim oğlan Waffle da pek bi kıskandı, kocamdan önce paketi açma çabaları içine girdi..

Biz kadınları memnun etmek pek bi zor ama erkekler hic oyle değil , ne dersiniz?

Hem ihtiyac hem de süper bi hediye olur diye düşünüyorum bu paketten! Siz ne düşündünüz?!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder